Energa to jedna z czterech największych krajowych spółek energetycznych i jeden z kluczowych dostawców energii elektrycznej w Polsce. Działalność spółki obejmuje wytwarzanie, dystrybucję i obrót energią elektryczną i cieplną oraz obrót gazem. Jeżeli korzystasz z usług Energi i masz pytania związane z usługą szybkich płatności za rachunki - jesteś w dobrym miejscu. Poniżej znajdziesz bazę wiedzy zawierającą odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem.
Środki zostały pobrane z konta, a Energa nie odnotowała płatności. Dlaczego?
Ile zapłacę za zlecenie płatności?
Jak sprawdzić, czy moja płatność online dla firmy Energa została zrealizowana?
Co oznaczają przesyłane do mnie maile dotyczące rozpoczęcia transakcji oraz zarejestrowania wpłaty?
Co zrobić, żeby dostać fakturę za prowizję za wykonanie płatności online
Dlaczego mojego banku nie ma na liście?
Jaki jest czas realizacji transakcji, jeżeli zlecę płatność online?
Jaki jest okres oczekiwania na zwrot środków, które zostały błędnie przekazane do Blue Media SA?
Czy zwrot błędnie przekazanych środków związany jest z jakąś opłatą?
Czy moje błędnie przekazane środki mogą być przekazane na rachunek przeze mnie wybrany?
Zwróciłem pieniądze na złe konto. Jak mogę je odzyskać?
Dlaczego moja płatność za rachunek nie została zrealizowana?