W czym możemy
Ci pomóc ?

Kim jesteśmy?

Blue Media S.A. jest krajową instytucją płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) i posiada zgodę Narodowego Banku Polskiego (NBP) na prowadzenie Systemu Płatności BlueCash.

Mamy certyfikat PCI DSS i działamy zgodnie z normą ISO 27001. Nasze rozwiązania spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF, UKE, PUODO i Rzecznika Finansowego.

Plus

Plus to jedna z głównych sieci telefonii komórkowej w Polsce, z której oferty korzystają miliony klientów w całym kraju. Jeżeli jesteś jednym z nich i posiadasz telefon na kartę w Plusie - w poniższej bazie wiedzy znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące doładowań telefonów na kartę przez internet. W tym odpowiedzi na takie pytania jak: dostępne kwoty doładowań w Plusie, czas oczekiwania na doładowanie, faktury za zasilenie telefonu przez internet i wiele innych. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem.

Na jaką kwotę mogę doładować telefon w Plus?

W sieci Plus dostępna jest wyłącznie jedna taryfa telefonii komórkowej na kartę. Zasilając swoje konto kwotą mieszczącą się w przedziale 5-500 PLN, zyskujesz określoną ważność na połączenia wychodzące i przychodzące. Szczegóły znajdziesz w poniższej tabeli. Doładowanie Plus na Kartę bez limitu Kwota doładowania Okres ważności połączeń wychodzących Okres ważności połączeń przychodzących 5-9 PLN 5 dni 35 dni 10-19 PLN 10 dni 40 dni 20-29 PLN 20 dni 50 dni 30-49 PLN 30 dni 60 dni 50-99 PLN 90 dni 120 dni 100-500 PLN 180 dni 210 dni

Gdzie można doładować telefon za pośrednictwem Blue Media S.A.?

Które strony do doładowań są obsługiwane przez Blue Media S.A.?

Jak otrzymać fakturę za doładowanie?

Jak zaktualizować dane do faktury?

Co zrobić, żeby nie otrzymywać już dłużej faktur za doładowania?

Czy mogę otrzymać fakturę za doładowanie wystawioną na osobę fizyczną?

Jak zmienić błędne dane na fakturze?

Czy można otrzymać fakturę za doładowanie wystawioną na firmę zagraniczną?

Nie otrzymałem doładowania. Co zrobić?

Popełniłem błąd podczas doładowywania konta. Czy mogę uzyskać zwrot środków?

Po jakim czasie mój telefon będzie doładowany?