PGE

Szacuje się, że osoby ze średnim zużyciem energii, korzystające z licznika przedpłatowego mogą oszczędzić nawet 400 zł rocznie. PGE jest jednym z kilku operatorów energii, którzy umożliwiają swoim klientom łatwą zmianę licznika na przedpłatowy. Rozwiązanie polega na tym, że klient doładowuje licznik energii dopiero w momencie, gdy chce z niej korzystać - podobnie jak w przypadku telefonów na kartę. W poniższej bazie wiedzy znajdziesz odpowiedzi na często pojawiające się pytania, łącznie z tym dotyczącym kosztów doładowania.

Ile kosztuje doładowanie licznika?

W przypadku firmy PGE, prowizja za zlecenie płatności online za pośrednictwem Blue Media S.A. wynosi 1,99 PLN.

Gdzie można doładować licznik za pośrednictwem Blue Media S.A.?

Które strony doładowań są obsługiwane przez Blue Media S.A.?

Jak otrzymać fakturę za doładowanie licznika?

Jak otrzymać fakturę za prowizję za doładowanie licznika?

Jak zaktualizować dane do faktury za doładowanie licznika przedpłatowego?

Czy mogę otrzymać fakturę za prowizję pobraną przy doładowaniu licznika, wystawioną na osobę fizyczną?

Co zrobić, żeby nie otrzymywać faktur za prowizję?

Czy można otrzymać fakturę za prowizję pobraną przy doładowaniu licznika, wystawioną na firmę zagraniczną?

Jak zmienić błędne dane na fakturze?

Po jakim czasie otrzymam kod do licznika przedpłatowego?

Nie otrzymałem kodu do licznika. Co teraz?

Dlaczego mojego banku nie ma na liście?

Porozmawiajmy