T-Mobile

T-Mobile to czwarty, pod względem liczby abonentów, operator telefonii komórkowej w Polsce. Jeżeli Ty również masz telefon na kartę w T-Mobile, w poniższej bazie wiedzy znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące doładowań przez internet. Przygotowaliśmy dla Ciebie odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, takie jak: dostępne kwoty doładowań w T-Mobile, czas oczekiwania na doładowanie, czy sposoby na uzyskanie faktury. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem.

Na jaką kwotę mogę doładować telefon w T-Mobile

T-Mobile na kartę oferuje cztery taryfy, a wraz z nimi elastyczne kwoty doładowań. Zasilając swoje konto kwotą mieszczącą się w przedziale 5-500 PLN (w pełnych złotówkach), zyskujesz określoną ważność na połączenia wychodzące i przychodzące. Szczegóły oferty dostępne u operatora. Jeżeli Twoje doładowanie online nie zostało zrealizowane – sprawdź możliwe przyczyny.

Gdzie można doładować telefon za pośrednictwem Blue Media S.A.?

Które strony do doładowań są obsługiwane przez Blue Media S.A.?

Jak otrzymać fakturę za doładowanie?

Jak zaktualizować dane do faktury?

Co zrobić, żeby nie otrzymywać już dłużej faktur za doładowania?

Czy mogę otrzymać fakturę za doładowanie wystawioną na osobę fizyczną?

Jak zmienić błędne dane na fakturze?

Czy można otrzymać fakturę za doładowanie wystawioną na firmę zagraniczną?

Nie otrzymałem doładowania. Co zrobić?

Popełniłem błąd podczas doładowywania konta. Czy mogę uzyskać zwrot środków?

Po jakim czasie mój telefon będzie doładowany?

Trudności z doładowaniem

Porozmawiajmy