T-Mobile

T-Mobile to czwarty, pod względem liczby abonentów, operator telefonii komórkowej w Polsce. Jeżeli Ty również masz telefon na kartę w T-Mobile, w poniższej bazie wiedzy znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące doładowań przez internet. Przygotowaliśmy dla Ciebie odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, takie jak: dostępne kwoty doładowań w T-Mobile, czas oczekiwania na doładowanie, czy sposoby na uzyskanie faktury. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem.

Na jaką kwotę mogę doładować telefon w T-Mobile

T-Mobile na kartę oferuje cztery taryfy, a wraz z nimi elastyczne kwoty doładowań. W przypadku taryfy T-Mobile Frii możesz doładować telefon kwotą z zakresu 5-500 PLN, natomiast w przypadku taryf Nowy Tak Tak, Happy Hot oraz Tak Tak Hot może to być całkowicie dowolna kwota. Szczegóły znajdziesz w poniższych tabelach. Doładowanie T-Mobile na kartę (Frii) Kwota doładowania Okres ważności połączeń wychodzących Okres ważności połączeń przychodzących 5-9 PLN 5 dni Dodatkowo 31 dni 10-24 PLN 10 dni Dodatkowo 31 dni 25-49 PLN 31 dni Dodatkowo 31 dni 50-500 PLN 100 dni Dodatkowo 31 dni Doładowanie T-Mobile na kartę (Nowy Tak Tak, Happy Hot, Tak Tak Hot) Kwota doładowania Okres ważności połączeń wychodzących Okres ważności połączeń przychodzących Mniej niż 10 PLN Bez przedłużenia Dodatkowo 31 dni Co najmniej 10 PLN 7 dni Dodatkowo 31 dni Co najmniej 25 PLN 1 m-c Dodatkowo 31 dni Co najmniej 50 PLN 3 m-ce Dodatkowo 31 dni Co najmniej 100 PLN 4 m-ce Dodatkowo 31 dni Co najmniej 150 PLN 6 m-ce Dodatkowo 31 dni

Gdzie można doładować telefon za pośrednictwem Blue Media S.A.?

Które strony do doładowań są obsługiwane przez Blue Media S.A.?

Jak otrzymać fakturę za doładowanie?

Jak zaktualizować dane do faktury?

Co zrobić, żeby nie otrzymywać już dłużej faktur za doładowania?

Czy mogę otrzymać fakturę za doładowanie wystawioną na osobę fizyczną?

Jak zmienić błędne dane na fakturze?

Czy można otrzymać fakturę za doładowanie wystawioną na firmę zagraniczną?

Nie otrzymałem doładowania. Co zrobić?

Popełniłem błąd podczas doładowywania konta. Czy mogę uzyskać zwrot środków?

Po jakim czasie mój telefon będzie doładowany?

Porozmawiajmy?