Telewizja Kablowa Chopin jest dostawcą internetu stacjonarnego i mobilnego, cyfrowej telewizji kablowej oraz usług telefonicznych. Świadczy usługi dla klientów z powiatów wejherowskiego i puckiego oraz miasta Gdańsk. Jeżeli jesteś jednym z klientów TK Chopin i szukasz informacji na temat usługi błyskawicznych płatności za rachunki - trafiłeś we właściwe miejsce. W poniższej bazie wiedzy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszej usługi. Wyjaśniamy jak przebiega proces, ile kosztuje usługa oraz jak sprawdzić czy płatność za rachunek dotarła już do TK Chopin. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem.
Środki zostały pobrane z konta, a TK Chopin nie odnotował płatności. Dlaczego?
Ile zapłacę za zlecenie płatności?
Jak sprawdzić, czy moja płatność dla firmy TK Chopin została zrealizowana?
Co oznaczają przesyłane do mnie maile dotyczące rozpoczęcia transakcji oraz zarejestrowania wpłaty?
Co zrobić, żeby dostać fakturę za prowizję za wykonanie płatności online
Dlaczego mojego banku nie ma na liście?
Jaki jest czas realizacji transakcji, jeżeli zlecę płatność online?
Jaki jest okres oczekiwania na zwrot środków, które zostały błędnie przekazane do Blue Media SA?
Czy zwrot błędnie przekazanych środków związany jest z jakąś opłatą?
Czy moje błędnie przekazane środki mogą być przekazane na rachunek przeze mnie wybrany?
Zwróciłem pieniądze na złe konto. Jak mogę je odzyskać?
Dlaczego moja płatność za rachunek nie została zrealizowana?