Canal+ to dostawca telewizji cyfrowej, internetu LTE oraz telefonii komórkowej, z której usług korzysta już ponad 2 miliony klientów w Polsce. Jeżeli jesteś jednym z nich szukasz informacji o usłudze błyskawicznych płatności za rachunki od Canal+ - znalazłeś się we właściwym miejscu. Opracowaliśmy dla Ciebie specjalną bazę wiedzy, zawierającą odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z naszą usługą. Wyjaśniamy jak szybko zapłacić rachunek od Canal+, ile kosztuje usługa i po jakim czasie Canal+ odnotuje wpłatę. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem.
Środki zostały pobrane z konta, a Canal+ nie odnotowało płatności. Dlaczego?
Ile zapłacę za zlecenie płatności?
Jak sprawdzić, czy moja płatność dla firmy Canal+ została zrealizowana?
Co oznaczają przesyłane do mnie maile dotyczące rozpoczęcia transakcji oraz zarejestrowania wpłaty?
Co zrobić, żeby dostać fakturę za prowizję za wykonanie płatności online
Dlaczego mojego banku nie ma na liście?
Jaki jest czas realizacji transakcji, jeżeli zlecę płatność online?
Jaki jest okres oczekiwania na zwrot środków, które zostały błędnie przekazane do Blue Media SA?
Czy zwrot błędnie przekazanych środków związany jest z jakąś opłatą?
Czy moje błędnie przekazane środki mogą być przekazane na rachunek przeze mnie wybrany?
Zwróciłem pieniądze na złe konto. Jak mogę je odzyskać?
Dlaczego moja płatność za rachunek nie została zrealizowana?