Jeżeli Twojego banku nie ma na liście, to znaczy, że trwa tymczasowa awaria lub nie obsługuje on jeszcze płatności online Blue Media. Stale poszerzamy listę naszych partnerów, w związku z czym mamy nadzieję, że Twój bank już wkrótce dołączy do tego grona.
Aktualna lista banków realizujących płatności online Blue Media: ING Bank Śląski, Credit Agricole, BOŚ Bank, Alior Bank, PBS, NeoBank, mBank, Millennium Bank, Bank Pocztowy, PayWay Toyota Bank, Plus Bank, Getin Bank, BNP Paribas, IPKO, IGO, Santander Bank Polska, Pekao S.A, Citi Bank Handlowy, Noble Bank, Nest Bank, BS w Sztumie, BS Lututów, BS w Toruniu, Envelo Bank, BS w Rumii, Krakowski BS, BS Biała Rawska.
Gdy Twojego banku nie ma na liście, możesz wybrać inną metodą płatności, np. BLIK-iem, kartą płatniczą.
Często dostępna jest również opcja 'Mam konto w innym banku' – jeżeli ją wybierzesz wówczas system wygeneruje dane do przelewu, których należy użyć, żeby zlecić transakcję.
Ważne: w przypadku wyboru opcji 'Mam konto w innym banku' wykonywany jest przelew międzybankowy, który jest księgowany zgodnie z przyjętym przez bank harmonogramem. Np. przelew zlecony w weekend może zostać zaksięgowany dopiero w poniedziałek.
Jeśli nie masz pewności, jak korzystać z BLIK-a lub karty płatniczej – skorzystaj z instrukcji, które przygotowaliśmy właśnie na takie potrzeby:
Jak korzystać z wygodnych płatności BLIK?
Jak płacić kartą przez internet?