Dlaczego mojego banku nie ma na liście?

23/08/2021
Udostępnij:

Jeżeli Twojego banku nie ma na liście, to znaczy, że trwa tymczasowa awaria lub nie obsługuje on jeszcze płatności online Blue Media. Stale poszerzamy listę naszych partnerów, w związku z czym mamy nadzieję, że Twój bank już wkrótce dołączy do tego grona.

Aktualna lista banków realizujących płatności online Blue Media: ING Bank Śląski, Credit Agricole, BOŚ Bank, Alior Bank, PBS, NeoBank, mBank, Millennium Bank, Bank Pocztowy, PayWay Toyota Bank, Plus Bank, Getin Bank, BNP Paribas, IPKO, IGO, Santander Bank Polska, Pekao S.A, Citi Bank Handlowy, Noble Bank, Nest Bank, BS w Sztumie, BS Lututów, BS w Toruniu, Envelo Bank, BS w Rumii, Krakowski BS, BS Biała Rawska.

Jeżeli nie masz konta w żadnym z banków, które wyświetliły się na stronie płatności - wybierz opcję "Mam konto w innym banku". Wówczas system wygeneruje dane do przelewu, których należy użyć, żeby sfinalizować transakcję po zalogowaniu do swojego banku.

Wskazówka: nie zawsze opcja "Mam konto w innym banku" jest dostępna. Zależy to od indywidualnych ustawień serwisu, na stronie którego dokonywana jest płatność. W takim wypadku sugerujemy skorzystać z innej dostępnej na stronie metody płatności, np. karty płatniczej, BLIK.

Ważne: w przypadku, gdy skorzystasz z opcji "Mam konto w innym banku" wówczas wykonywany jest przelew międzybankowy, który jest księgowany zgodnie z przyjętym przez bank harmonogramem. Np. przelew zlecony w weekend może zostać zaksięgowany dopiero w poniedziałek.

Zobacz także

Jaki jest czas realizacji transakcji, jeżeli zlecę płatność online?

Dlaczego moja płatność za rachunek nie została zrealizowana?

Co zrobić, żeby dostać fakturę za prowizję za wykonanie płatności online

Zobacz więcej

Porozmawiajmy