W czym możemy
Ci pomóc ?

Kim jesteśmy?

Blue Media S.A. jest krajową instytucją płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) i posiada zgodę Narodowego Banku Polskiego (NBP) na prowadzenie Systemu Płatności BlueCash.

Mamy certyfikat PCI DSS i działamy zgodnie z normą ISO 27001. Nasze rozwiązania spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF, UKE, PUODO i Rzecznika Finansowego.

O usłudze

Szybkie płatności za rachunki to jedno z naszych najpopularniejszych rozwiązań. Dzięki niemu możesz błyskawicznie zlecić płatność za rachunek - klikając w link widoczny na otrzymanej na maila fakturze lub w przycisk "Zapłać" bezpośrednio w eBOK swojego dostawcy. W poniższej bazie wiedzy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące płatności za rachunki, takie jak termin realizacji transakcji, wysokość prowizji, czy dostępność usługi. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Jaki jest czas realizacji transakcji, jeżeli zlecę płatność online?

W przypadku płatności za pośrednictwem Blue Media, transakcja jest realizowana maksymalnie do końca dnia roboczego następującego po otrzymaniu przez nas środków od nadawcy przelewu.

Dlaczego mojego banku nie ma na liście?

Jeżeli Twojego banku nie ma na liście, to znaczy, że trwa tymczasowa awaria lub nie obsługuje on jeszcze płatności online Blue Media. Stale poszerzamy listę naszych partnerów, w związku z czym mamy nadzieję, że Twój bank już wkrótce dołączy do tego grona. Aktualna lista banków realizujących płatności online Blue Media: mBank, Bank Pekao, Credit Agricole, Santander, PKO S.A., Nest Bank, BOŚ Bank, Noble Bank, Citibank Handlowy, ING Bank Śląski, BNP Paribas, Alior Bank, Alior Sync, Bank Pocztowy, Envelo Bank, Inteligo, Millennium Bank, Getin Bank, T-Mobile Usługi Bankowe, Plus Bank, PBS Bank, SGB Bank S.A., Volkswagen Bank, PayWay Toyota Bank, Bank Spółdzielczy w Sztumie.

Co zrobić, żeby dostać fakturę za prowizję za wykonanie płatności online

Wystarczy, że napiszesz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego i prześlesz w wiadomości dane firmowe niezbędne do wystawienia faktury: nazwę, adres, NIP oraz Twój adres mailowy, na który mamy przesłać dokument. Faktura trafi do Ciebie maksymalnie w ciągu kilku dni roboczych od przesłania prośby. var id = "faktura_za_prowizje_za_platnosc_online"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Co oznaczają przesyłane do mnie maile dotyczące rozpoczęcia transakcji oraz zarejestrowania wpłaty?

Wspomniane wiadomości stanowią potwierdzenie aktualnego statusu zleconej płatności online. Otrzymujesz wiadomość za każdym razem, gdy status się zmienia. "Rozpoczęcie transakcji" oznacza, że płatność została zlecona, a "zarejestrowanie wpłaty", że środki dotarły do odbiorcy. Samo "rozpoczęcie transakcji" nie oznacza, że środki zostaną pobrane z Twojego konta i przekazane odbiorcy. Żeby tak się stało - musisz autoryzować transakcję. Jeśli tego nie zrobisz - zlecenie płatności zostanie anulowane. Jeżeli w ogóle nie zlecałeś żadnej płatności - zignoruj i usuń te wiadomości. Być może ktoś pomylił się podczas wpisywania adresu e-mail i wiadomość trafiła do Ciebie przez przypadek. Nie musisz się obawiać - otrzymanie takiej wiadomości nie jest jednoznaczne z tym, że z Twojego konta została zlecona płatność. Nic takiego nie będzie miało miejsca.