Dla użytkowników

W poniższej bazie wiedzy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez osoby, które już korzystają z usługi Płatności automatyczne. Umieściliśmy tutaj informacje na temat statusów płatności, potencjalnych przyczyn niezrealizowanych płatności oraz szereg instrukcji tłumaczących jak podpiąć nową kartę, gdy stara straciła ważność lub co zrobić gdy rachunek, z jakichś przyczyn, nie został opłacony automatycznie. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem. Z chęcią pomożemy i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Czy mogę podpiąć dwie karty do mojego automatu?

Tak. W serwisie możesz mieć podpiętą nieograniczoną liczbę kart płatniczych, zarówno kredytowych, jak i debetowych (VISA i MasterCard). Pamiętaj jednak, że do każdej płatności automatycznej możesz podpiąć tylko jedną kartę, z której zostaną pobrane środki.

Moja płatność ma status nieopłacona, a środki zostały pobrane - co mogę zrobić?

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza, a nasz zespół sprawdzi status płatności na podstawie Twojego adresu e-mail. Dołącz do wiadomości potwierdzenie transakcji pobrane z Twojej bankowości internetowej, a ułatwi nam to pracę i przyspieszy cały proces. var id = "zwrot_srodkow"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Jak zaktualizować numer telefonu, którego używam do korzystania z usług Blue Media?

Zaloguj się do serwisu Blue Media, wejdź w zakładkę ''Ustawienia i dane konta'' i zmień potrzebne dane, w tym wypadku numer telefonu. Żeby zatwierdzić zmianę, wpisz w odpowiednie pole kod weryfikacyjny, który wyślemy Ci SMS-em na stary numer telefonu. Jeżeli nie masz już dostępu do starego numeru telefonu - nie martw się. Skontaktuj się z Centrum Pomocy Blue Media - wysyłając wiadomomść na adres kontakt@bm.pl. Potwierdzimy Twoją tożsamość i w Twoim imieniu zaktualizujemy numer telefonu.

Moja karta straciła ważność, a mam pod nią podpiętą płatność automatyczną. Co mam zrobić?

Zaloguj się do serwisu Blue Media, wejdź w zakładkę ''Formy płatności'' i: ''Dodaj nową kartę'' - nawet jeżeli numer karty się nie zmienił, a jedynie jej data ważności i CVV; wybierz opcję ''Zmień'' przy karcie, która niebawem straci lub już straciła ważność; zaznacz kartę, której chcesz używać; zatwierdź wprowadzone zmiany kodem SMS, który wyślemy na Twój numer telefonu; usuń kartę płatniczą, z której nie chcesz już korzystać. Pamiętaj, że w momencie gdy płatność nie doszła do skutku, nie zostanie ona ponowiona i konieczne jest zalogowanie się do eBOK-a danego dostawcy i zlecenie płatność online za bieżącą fakturę.

Wyłączyłem płatność automatyczną, co mogę zrobić aby uruchomić ją ponownie?

To bardzo proste. Zaloguj się do serwisu Blue Media, wejdź w zakładkę ''Opłaty automatyczne'' i kliknij w komendę ''Wznów działanie'', którą zobaczysz pod kafelkiem z nazwą danego dostawcy. Potwierdź operację wpisując kod SMS, który wyślemy na podany przez Ciebie numer telefonu i gotowe.

Mój rachunek nie został opłacony, co mogę zrobić?

Najczęstszym powodem braku realizacji płatności automatycznej jest niewystarczająca ilość środków we wskazanym źródle płatności. Nie jest to jednak jedyna możliwa przyczyna. Więcej możliwości zostało wskazanych w wiadomości mailowej związanej z niepowodzeniem płatności. Jeżeli płatność nie doszła do skutku, zaloguj się do eBOK-a danego dostawcy i zleć płatność online za bieżącą fakturę. Nie ma bowiem możliwości ponowienia płatnóści jeżeli pierwsza próba płatności automatycznej nie powiodła się.

Porozmawiajmy