W poniższej bazie wiedzy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania przez osoby, które już korzystają z usługi Płatności automatyczne. Umieściliśmy tutaj informacje na temat statusów płatności, potencjalnych przyczyn niezrealizowanych płatności oraz szereg instrukcji tłumaczących jak podpiąć nową kartę, gdy stara straciła ważność lub co zrobić gdy rachunek, z jakichś przyczyn, nie został opłacony automatycznie. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem. Z chęcią pomożemy i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.
Czy mogę podpiąć dwie karty do mojego automatu?
Moja płatność ma status nieopłacona, a środki zostały pobrane - co mogę zrobić?
Jak zaktualizować numer telefonu, którego używam do korzystania z usług Blue Media?
Moja karta straciła ważność, a mam pod nią podpiętą płatność automatyczną. Co mam zrobić?
Wyłączyłem płatność automatyczną, co mogę zrobić aby uruchomić ją ponownie?
Mój rachunek nie został opłacony, co mogę zrobić?