Faktury

Skorzystałeś z naszej usługi doładowania telefonu online i chcesz otrzymać fakturę? Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, co należy zrobić żeby uzyskać taki dokument wystawiony na firmę lub osobę fizyczną. Cały proces zajmie Ci najwyżej kilka minut, a faktura trafi na Twoją skrzynkę mailową maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od przesłania zgłoszenia. Jeżeli masz inne pytania związane z fakturami za doładowanie telefonu przez internet - poszukaj odpowiedzi w opracowanej przez nas bazie wiedzy.

Czy można otrzymać fakturę za doładowanie wystawioną na firmę zagraniczną?

Otrzymanie faktury na firmy zagraniczną jest możliwe, ale tylko w określonych przypadkach. Wnioski o fakturę rozpatrujemy indywidualnie, biorąc pod uwagę m.in. siedzibę firmy oraz stawkę VAT. Jeżeli chcesz się dowiedzieć, czy możesz otrzymać fakturę za firmę zagraniczną – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. var id = "doladowanie_faktura_nip"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Co zrobić, żeby nie otrzymywać już dłużej faktur za doładowania?

Napisz do nas za pośrednictwem poniższego formularza i zgłoś, że nie chcesz już otrzymywać faktur za doładowania. W informacjach kontaktowych podaj adres e-mail, na który do tej pory wysyłaliśmy Ci faktury. var id = "odwolanie_faktur"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Czy mogę otrzymać fakturę za doładowanie wystawioną na osobę fizyczną?

Tak. Wystarczy, że napiszesz do nas za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego i zgłosisz, że chcesz otrzymać fakturę. Pamiętaj, żeby uzupełnić wszystkie pola, bo te informacje będą nam potrzebne, żeby wystawić fakturę. var id = "doladowanie_faktura"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Jak zmienić błędne dane na fakturze?

Możesz to zrobić wystawiając tzw. notę korygującą i wysyłając ją do nas: na adres: Blue Media S.A. Dom Zdrojowy – 3 p. ul. Powstańców Warszawy 6 81-718 Sopot lub za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego W przypadku wysyłki elektronicznej pamiętaj, że nota musi zostać sfotografowana lub zeskanowana, opieczętowana i podpisana. var id = "nota_korygujaca"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Jak otrzymać fakturę za doładowanie?

Skorzystaj z formularza i podaj wszystkie dane niezbędne do wystawienia faktury. Dokument trafi na wskazaną przez Ciebie skrzynkę pocztową maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych. Możemy wystawić fakturę za doładowanie, które zostało przez Ciebie wykonane maksymalnie 3 miesiące przed zgłoszeniem chęci otrzymania faktury. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę za doładowanie zrealizowane do 7 dni wstecz - zostanie ona wystawiona automatycznie. W innych przypadkach zostanie ona przygotowana przez nasz Dział Obsługi Klienta. Pamiętaj, że jeżeli chcesz otrzymywać faktury dla kilku numerów każdy z nich musisz dodać osobno przy pomocy wyżej podanego formularza. Dodatkowo, w sytuacji gdy numer został już raz przez Ciebie dodany - nie ma konieczności wskazywania go za każdym razem. Numer dodajesz raz, a kolejne faktruy otrzymasz już autmatycznie po wykonaniu doładowania. Dokument wyślemy w czasie kilku godzin na wskazany przez Ciebie wcześniej adres mailowy.

Jak zaktualizować dane do faktury?

Skorzystaj z formularza. Po podaniu NIP-u i adresu e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem umożliwiającym edycję danych. Jeżeli nie otrzymałeś wiadomości z linkiem do edycji, upewnij się, że podajesz w formularzu prawidłowe dane. Czasami zdarza się, że użytkownicy podają adres e-mail, który nie jest powiązany z NIP. Jeśli nie wiesz, który z adresów e-mail jest przypisany do Twojego NIP-u – skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza. var id = "doladowanie_faktura_aktualizacja"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Trudności z doładowaniem

Porozmawiajmy