Faktury

Skorzystałeś z naszej usługi doładowania telefonu online i chcesz otrzymać fakturę? Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, co należy zrobić żeby uzyskać taki dokument wystawiony na firmę lub osobę fizyczną. Cały proces zajmie Ci najwyżej kilka minut, a faktura trafi na Twoją skrzynkę mailową maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od przesłania zgłoszenia. Jeżeli masz inne pytania związane z fakturami za doładowanie telefonu przez internet - poszukaj odpowiedzi w opracowanej przez nas bazie wiedzy.

Czy można otrzymać fakturę za doładowanie wystawioną na firmę zagraniczną?

Tak, możesz otrzymać fakturę wystawioną na firmę zagraniczną. Wystarczy, że wypełnisz ten formularz – w polu "Prefix NIP" wybierz ten odpowiadający krajowi, w którym zarejestrowana jest Twoja firma. Dokument trafi na wskazaną przez Ciebie skrzynkę pocztową maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych. Jeżeli chcesz otrzymywać faktury dla kilku numerów – każdy z nich musisz dodać osobno przy pomocy właśnie tego formularza. Po zarejestrowaniu – faktury za kolejne doładowania będą do Ciebie trafiać automatycznie. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę za doładowanie, które zostało zrealizowane już jakiś czas temu – musisz wiedzieć kilka rzeczy: możemy wystawić fakturę za doładowanie, które zostało przez Ciebie wykonane maksymalnie 3 miesiące przed zgłoszeniem chęci otrzymania faktury; do 10-tego dnia każdego miesiąca nasz system automatycznie generuje wszystkie faktury z poprzedniego miesiąca i z 10 dni bieżącego miesiąca (z wyłączeniem tych już wygenerowanych) – w związku z czym: jeśli zarejestrowałeś firmę 10-tego dnia danego miesiąca, to automatycznie otrzymasz od nas faktury za poprzedni miesiąc i te 10 dni; jeżeli zarejestrowałeś firmę 11-tego dnia miesiąca (lub później), to automatycznie otrzymasz faktury tylko za bieżący miesiąc; żeby otrzymać fakturę za doładowanie zrealizowane wcześniej – użyj poniższego formularza i skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który przygotuje dla Ciebie fakturę.   var id = "doladowanie_faktura_nip_v3"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Czy mogę otrzymać duplikat faktury za doładowanie?

Tak, możesz otrzymać taki duplikat. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami za pośrednictwem poniższego formularza i podasz nam potrzebne dane, w tym: numer telefonu (który był doładowywany) oraz datę doładowania.   var id = "doladowanie_faktura_duplikat"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Co zrobić, żeby nie otrzymywać już dłużej faktur za doładowania?

Napisz do nas za pośrednictwem poniższego formularza i zgłoś, że nie chcesz już otrzymywać faktur za doładowania. W informacjach kontaktowych podaj adres e-mail, na który do tej pory wysyłaliśmy Ci faktury. var id = "odwolanie_faktur"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Czy mogę otrzymać fakturę za doładowanie wystawioną na osobę fizyczną?

Tak, możesz otrzymać fakturę wystawioną na osobę fizyczną. Wystarczy, że wypełnisz ten formularz –w polu "Typ kontrahenta" wybierz "Osoba fizyczna". Dokument trafi na wskazaną przez Ciebie skrzynkę pocztową maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych. Jeżeli chcesz otrzymywać faktury dla kilku numerów – każdy z nich musisz dodać osobno przy pomocy właśnie tego formularza. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę za doładowanie, które zostało zrealizowane już jakiś czas temu – musisz wiedzieć kilka rzeczy: możemy wystawić fakturę za doładowanie, które zostało przez Ciebie wykonane maksymalnie 3 miesiące przed zgłoszeniem chęci otrzymania faktury; do 10-tego dnia każdego miesiąca nasz system automatycznie generuje wszystkie faktury z poprzedniego miesiąca i z 10 dni bieżącego miesiąca (z wyłączeniem tych już wygenerowanych) – w związku z czym: jeśli zarejestrowałeś konto 10-tego dnia danego miesiąca, to automatycznie otrzymasz od nas faktury za poprzedni miesiąc i te 10 dni; jeżeli zarejestrowałeś konto 11-tego dnia miesiąca (lub później), to automatycznie otrzymasz faktury tylko za bieżący miesiąc; żeby otrzymać fakturę za doładowanie zrealizowane wcześniej – użyj poniższego formularza i skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który przygotuje dla Ciebie fakturę.   Tak. Wystarczy, że napiszesz do nas za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego i zgłosisz, że chcesz otrzymać fakturę. Pamiętaj, żeby uzupełnić wszystkie pola, bo te informacje będą nam potrzebne, żeby wystawić fakturę. var id = "doladowanie_faktura_v4"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Jak zmienić błędne dane na fakturze?

Możesz to zrobić wystawiając tzw. notę korygującą i wysyłając ją do nas: na adres: Blue Media S.A. Dom Zdrojowy – 3 p. ul. Powstańców Warszawy 6 81-718 Sopot lub za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego W przypadku wysyłki elektronicznej pamiętaj, że nota musi zostać sfotografowana lub zeskanowana, opieczętowana i podpisana. var id = "nota_korygujaca"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Jak otrzymać fakturę za doładowanie?

Skorzystaj z formularza i podaj wszystkie dane niezbędne do wystawienia faktury. Dokument trafi na wskazaną przez Ciebie skrzynkę pocztową maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych. Możemy wystawić fakturę za doładowanie, które zostało przez Ciebie wykonane maksymalnie 3 miesiące przed zgłoszeniem chęci otrzymania faktury. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę za doładowanie zrealizowane do 7 dni wstecz - zostanie ona wystawiona automatycznie. W innych przypadkach zostanie ona przygotowana przez nasz Dział Obsługi Klienta. Pamiętaj, że jeżeli chcesz otrzymywać faktury dla kilku numerów każdy z nich musisz dodać osobno przy pomocy wyżej podanego formularza. Dodatkowo, w sytuacji gdy numer został już raz przez Ciebie dodany - nie ma konieczności wskazywania go za każdym razem. Numer dodajesz raz, a kolejne faktury otrzymasz już automatycznie po wykonaniu doładowania. Dokument wyślemy w czasie kilku godzin na wskazany przez Ciebie wcześniej adres mailowy.

Jak zaktualizować dane do faktury?

Skorzystaj z formularza. Po podaniu NIP-u i adresu e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem umożliwiającym edycję danych. Jeżeli nie otrzymałeś wiadomości z linkiem do edycji, upewnij się, że podajesz w formularzu prawidłowe dane. Czasami zdarza się, że użytkownicy podają adres e-mail, który nie jest powiązany z NIP. Jeśli nie wiesz, który z adresów e-mail jest przypisany do Twojego NIP-u – skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza. var id = "doladowanie_faktura_aktualizacja"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Trudności z doładowaniem

Porozmawiajmy