W czym możemy
Ci pomóc ?

Kim jesteśmy?

Blue Media S.A. jest krajową instytucją płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) i posiada zgodę Narodowego Banku Polskiego (NBP) na prowadzenie Systemu Płatności BlueCash.

Mamy certyfikat PCI DSS i działamy zgodnie z normą ISO 27001. Nasze rozwiązania spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF, UKE, PUODO i Rzecznika Finansowego.

Faktury

Skorzystałeś z naszej usługi doładowania telefonu online i chcesz otrzymać fakturę? Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, co należy zrobić żeby uzyskać taki dokument wystawiony na firmę lub osobę fizyczną. Cały proces zajmie Ci najwyżej kilka minut, a faktura trafi na Twoją skrzynkę mailową maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od przesłania zgłoszenia. Jeżeli masz inne pytania związane z fakturami za doładowanie telefonu przez internet - poszukaj odpowiedzi w opracowanej przez nas bazie wiedzy.

Co zrobić, żeby nie otrzymywać już dłużej faktur za doładowania?

Napisz do nas za pośrednictwem poniższego formularza i zgłoś, że nie chcesz już otrzymywać faktur za doładowania. W informacjach kontaktowych podaj adres e-mail, na który do tej pory wysyłaliśmy Ci faktury. var id = "odwolanie_faktur"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Czy mogę otrzymać fakturę za doładowanie wystawioną na osobę fizyczną?

Tak. Wystarczy, że napiszesz do nas za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego i zgłosisz, że chcesz otrzymać fakturę. Pamiętaj, żeby uzupełnić wszystkie pola, bo te informacje będą nam potrzebne, żeby wystawić fakturę. var id = "doladowanie_faktura"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Jak zmienić błędne dane na fakturze?

do aktualizacji Możesz to zrobić wystawiając tzw. notę korygującą i wysyłając ją do nas: na adres: Blue Media S.A. Dom Zdrojowy – 3 p. ul. Powstańców Warszawy 6 81-718 Sopot lub za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego W przypadku wysyłki elektronicznej pamiętaj, że nota musi zostać sfotografowana lub zeskanowana, opieczętowana i podpisana. var id = "nota_korygujaca"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Jak otrzymać fakturę za doładowanie?

Skorzystaj z formularza i podaj wszystkie dane niezbędne do wystawienia faktury. Dokument trafi na wskazaną przez Ciebie skrzynkę pocztową maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych. Możemy wystawić fakturę za doładowanie, które zostało przez Ciebie wykonane maksymalnie 3 miesiące przed zgłoszeniem chęci otrzymania faktury.

Jak zaktualizować dane do faktury?

Skorzystaj z formularza. Po podaniu NIP-u i adresu e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem umożliwiającym edycję danych.

Czy można otrzymać fakturę za doładowanie wystawioną na firmę zagraniczną?

Aktualnie nie ma takiej możliwości.