Trudności z doładowaniem

Chcesz doładować swój licznik przedpłatowy przez internet, ale masz jakieś trudności? Skorzystaj z opracowanej przez nas bazy wiedzy, a z pewnością znajdziesz w niej odpowiedź na swoje pytanie. Wyjaśniamy, między innymi, po jakim czasie otrzymasz kod do licznika energii lub co możesz zrobić, jeżeli z jakichś powodów nie trafił on do Twojej skrzynki mailowej. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem, a zrobimy wszystko, żeby Ci pomóc i znaleźć najlepsze wyjście z sytuacji.

Po jakim czasie otrzymam kod do licznika przedpłatowego?

Doładowania liczników przedpłatowych są najczęściej realizowane w ciągu zaledwie kilku minut. Po takim czasie w Twojej skrzynce mailowej powinna znaleźć się wiadomość z kodem doładowania licznika energii. Jeżeli minęło kilka godzin od zlecenia doładowania licznika, a nie otrzymałeś kodu skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. var id = "potwierdzenie_doladowania"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Nie otrzymałem kodu do licznika. Co teraz?

Jeżeli, pomimo poprawnie zleconej płatności, nie otrzymałeś na maila kodu doładowującego - skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza. Upewnij się wcześniej, czy wiadomość z kodem doładowujących nie trafiła do SPAMu lub innego folderu w Twojej skrzynce mailowej. var id = "potwierdzenie_doladowania"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Dlaczego mojego banku nie ma na liście?

Porozmawiajmy