Zastrzeżenia do sklepu

Skorzystaj z opracowanej przez nas bazy wiedzy, w której znalazły się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z zastrzeżeniami kierowanymi przez kupujących w kierunku sklepów internetowych. Wyjaśniamy, między innymi, jak możesz odzyskać pieniądze, jeśli sklep nie wywiązał się z umowy lub co zrobić, gdy padło się ofiarą oszusta internetowego. Jeżeli poniższe informacje okażą się dla Ciebie niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Jesteśmy tu, żeby Ci pomóc

Gdzie mogę zgłosić, że sklep internetowy, w którym dokonałem zakupu, oszukuje?

Skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego i opisz zaistniałą sytuację. Dodatkowo, jeżeli zostałeś osobiście oszukany przez sklep i np. nie otrzymałeś zamówionego i opłaconego towaru - rozważ skierowanie sprawy na drogę formalną. Możesz również dodać opinię o sklepie w porównywarkach internetowych i mediach społecznościowych, żeby ostrzec innych kupujących przed nieuczciwym sprzedawcom. var id = "oszustwo_sklepu"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Padłem ofiarą oszusta internetowego. Co zrobić, żeby uzyskać zwrot pieniędzy?

Niezwłocznie zgłoś sprawę na policję, która rozpocznie oficjalne postępowanie przeciwko nieuczciwemu sprzedawcy. Możesz również dodać opinię o sklepie w porównywarkach internetowych i mediach społecznościowych, żeby ostrzec innych kupujących. Blue Media, jako operator płatności, niestety nie jest w stanie Ci pomóc, ponieważ wpłacone przez Ciebie środki zostały niezwłocznie przekazane sprzedawcy i już nimi nie dysponujemy.

Sklep nie wywiązał się z umowy sprzedaży. Jak mogę odzyskać pieniądze?

Zacznij od sprawdzenia regulaminu sklepu, w którym zrobiłeś zakupy. Być może, np. w związku z ograniczoną dostępnością towaru, zamówienia są realizowane w dłuższym niż zazwyczaj czasie. Jeżeli jednak czekasz znacznie dłużej, niż wskazuje regulamin i masz pewność, że sklep nie zamierza wywiązać się z umowy, co ma znamiona przestępstwa - rozważ skierowanie sprawy na drogę formalną. Jeżeli zamówienie było opłacone kartą, możesz również złożyć oficjalną reklamację do swojego banku. Blue Media S.A., jako operator płatności, jest tylko pośrednikiem i nie ma wpływu na przebieg realizacji zamówienia, ewentualne uchybienia w tym zakresie, czy niewywiązanie się z umowy przez sprzedawcę.

Sklep internetowy, w którym dokonałem zakupu ma złe opinie w internecie. Czy i jak mogę odzyskać wpłacone pieniądze?

Niestety nie ma możliwości automatycznego wycofania transakcji. Skontaktuj się ze sklepem internetowym, w którym złożyłeś zamówienie. Jeżeli to nie przyniesie skutku i sklep nie zwróci Ci wpłaconych środków - rozważ skierowanie sprawy na drogę formalną. Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem? Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Otrzymałem towar niezgodny z opisem na stronie sprzedawcy. Co zrobić, żeby odzyskać wpłacone pieniądze?

Jeżeli otrzymany przez Ciebie towar jest niezgodny z opisem na stronie - złóż oficjalną reklamację w sklepie internetowym, w którym dokonałeś zakupu. Jeśli to nie przyniesie zamierzonego efektu - zgłoś sprawę do Rzecznika praw konsumenta w swoim regionie.

Porozmawiajmy?