Błędne wpłaty

Płatności internetowe to popularne rozwiązanie ze względu na ich prostotę i wygodę. Dzięki nim możesz w dowolnym momencie uregulować należność, czy zlecić przelew ekspresowy. W poniższej bazie wiedzy zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące błędów, które mogą wystąpić podczas zlecania płatności. Mamy nadzieję, że znajdziesz w niej potrzebne informacje. Jeżeli jednak okażą się one niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem, a wszystko Ci wyjaśnimy.

Czy moje błędnie przekazane środki mogą być przekazane na rachunek przeze mnie wybrany?

W większości przypadków zwracamy błędnie przekazane środki na rachunek bankowy, z którego został zlecony przelew. Jeżeli transakcja została zlecona z zagranicznego konta, wówczas prosimy o wskazanie polskiego rachunku bankowego, na który możemy dokonać zwrotu. Jeśli natomiast przelew został zlecony w banku lub na poczcie, wówczas zwrot jest realizowany na konto danej placówki. Skontatuj się z nią, żeby ustalić szczegóły odbioru zwrotu.

Czy zwrot błędnie przekazanych środków związany jest z jakąś opłatą?

Nie. Nie pobieramy żadnych opłat za zwrot błędnie przekazanych środków.

Jaki jest okres oczekiwania na zwrot środków, które zostały błędnie przekazane do Blue Media S.A.?

Środki są zwracane zazwyczaj w ciągu 3-4 dni roboczych. Jeżeli po tym czasie nie odnotujesz zwrotu, napisz do nas za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego, a sprawdzimy z czego wynika opóźnienie. Za błędne wpłaty uznaje się wszystkie transakcje wykonane z pominięciem systemu firmy Blue Media, która jest dostawcą rozwiązań umożliwiających realizację błyskawicznych płatności internetowych. Błędną wpłatą nie będzie zatem wykonanie doładowania na błędy numer telefonu. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat doładowania błędnego numeru telefonu przejdź do zakładki związanej z doładowaniami. var id = "zwrot_srodkow"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Pożyczka została spłacona na niewłaściwy numer rachunku – jak mogę otrzymać zwrot środków

Każda błędnie wykonana wpłata jest przez nas automatycznie wychwytywana i system zleca zwrot pełnej kwoty na numer rachunku bankowego, z którego został zlecony przelew. Środki wracają do nadawcy zazwyczaj w ciągu 3-4 dni roboczych.

Zwróciłem pieniądze na złe konto. Jak mogę je odzyskać?

Każda błędnie wykonana wpłata jest przez nas automatycznie wychwytywana i system zleca zwrot pełnej kwoty na numer rachuku bankowego, z którego został zlecony przelew. Środki wracają do nadawcy zazwyczaj w ciągu 3-4 dni roboczych.

Popełniłem błąd podczas doładowywania konta. Czy mogę uzyskać zwrot środków?

Porozmawiajmy