Płatności internetowe to popularne rozwiązanie ze względu na ich prostotę i wygodę. Dzięki nim możesz w dowolnym momencie uregulować należność, czy zlecić przelew ekspresowy. W poniższej bazie wiedzy zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące błędów, które mogą wystąpić podczas zlecania płatności. Mamy nadzieję, że znajdziesz w niej potrzebne informacje. Jeżeli jednak okażą się one niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem, a wszystko Ci wyjaśnimy.
Czy moje błędnie przekazane środki mogą być przekazane na rachunek przeze mnie wybrany?
Czy zwrot błędnie przekazanych środków związany jest z jakąś opłatą?
Jaki jest okres oczekiwania na zwrot środków, które zostały błędnie przekazane do Blue Media S.A.?
Pożyczka została spłacona na niewłaściwy numer rachunku – jak mogę otrzymać zwrot środków
Zwróciłem pieniądze na złe konto. Jak mogę je odzyskać?
Popełniłem błąd podczas doładowywania konta. Czy mogę uzyskać zwrot środków?