W czym możemy
Ci pomóc ?

Kim jesteśmy?

Blue Media S.A. jest krajową instytucją płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) i posiada zgodę Narodowego Banku Polskiego (NBP) na prowadzenie Systemu Płatności BlueCash.

Mamy certyfikat PCI DSS i działamy zgodnie z normą ISO 27001. Nasze rozwiązania spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF, UKE, PUODO i Rzecznika Finansowego.

Maile

Skorzystaj z opracowanej przez nas bazy wiedzy, w której znalazły się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z powiadomieniami dotyczącymi statusów transakcji, które wysyłamy na wskazaną przez Ciebie skrzynkę mailową. Wyjaśniamy, między innymi, różnicę pomiędzy rozpoczęciem transakcji a zarejestrowaniem wpłaty. Jeżeli poniższe informacje okażą się dla Ciebie niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Jesteśmy tu, żeby Ci pomóc.

Otrzymałem informację o transakcji, ale nie wiem czego ona dotyczy. Jak to sprawdzić?

W potwierdzeniu mailowym, które do Ciebie trafiło znajduje się nazwa firmy, z której usług skorzystałeś lub nazwa sklepu, w którym zostało złożone zamówienie oraz tytuł przelewu. Te informacje powinny Ci pomóc zidentyfikować transakcję. Jeżeli wciąż będziesz mieć jakieś wątpliwości - skontaktuj się ze sklepem internetowym, który będzie w stanie z łatwością zweryfikować zamówienie. Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem? Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Co zrobić, żeby nie otrzymywać żadnych wiadomości e-mail do Blue Media S.A.?

Jesteśmy prawnie zobligowani do wysyłki maili z informacją o kolejnych statusach transakcji. Jeżeli wypiszemy Cię z naszych baz - nie trafią do Ciebie żadne wiadomości, również te potwierdzające statusy transakcji związane z zakupami online lub płatnościami za rachunki. Jeżeli jednak chcesz, żebyśmy usunęli Twoje dane z naszej bazy - napisz do nas za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego. Pamiętaj, żeby w danych kontaktowych podać adres e-mail, który chcesz usunąć z naszej bazy. var id = "usuniecie_danych"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Czy wiadomość o transakcji oznacza, że ktoś wykonał przelew z mojego konta?

Nie. Wiadomość mogła do Ciebie trafić, ponieważ: ktoś inny robił zakupy (np. ktoś z rodziny), ale chciał, żeby potwierdzenie realizacji transakcji trafiło na Twojego maila; ktoś pomylił się wpisując adres e-mail - takie błędy się zdrzają, ponieważ maile są wpisywane ręcznie. W obydwu przypadkach nie ma powodów do zmartwień - żadne środki nie zostaną pobrane z Twojego konta bez Twojej autoryzacji.

Dostałem informację o rejestracji płatności, której nie zlecałem. Czy zostaną pobrane środki z mojego konta?

Nie. Środki nie mogą zostać pobrane z konta bez potwierdzenia płatności przez klienta. Być może wiadomość trafiła do Ciebie, ponieważ ktoś przez pomyłkę wpisał Twój adres e-mail. Takie błędy się zdarzają, ponieważ adresy e-mail są wpisywane ręcznie.

Niczego nie opłacałem, a dostałem wiadomość o rozpoczęciu lub rejestracji transakcji. Co teraz?

Wiadomość o "rozpoczęciu transakcji" mogła do Ciebie trafić np. w momencie, gdy złożyłeś testowe zamówienie w sklepie - nawet jeśli go nie sfinalizowałeś. Nie musisz nic robić. Jeżeli nie dokończysz transakcji żadne zamówienie nie zostanie Ci wysłane. Wiadomość o "rejestracji płatności", której nie zlecałeś, mogła do Ciebie trafić np. w momencie, gdy ktoś przez pomyłkę wpisał Twój adres e-mail. Upewnij się, czy ktoś z rodziny nie użył Twojego adresu e-mail, żeby złożyć zamówienie. Jeżeli nie, nic nie musisz robić - nie dojdzie do transakcji i do złożenia zamówienia.

Otrzymałem wiadomość o rozpoczęciu transakcji. Czy muszę ją dokończyć?

Nie. Jeżeli nie chcesz finalizować transakcji i składać zamówienia - zignoruj tę wiadomość.

Otrzymałem e-mail z informacją o zarejestrowaniu wpłaty. Czy to potwierdzenie, że została zrealizowana?

Tak, płatność została zrealizowana, co znaczy, że sprzedawca widzi w swoim systemie, że dokonałeś opłaty za zamówienie.

Czy muszę wysłać sprzedawcy otrzymane potwierdzenie transakcji?

Nie musisz. Ta wiadomość jest przede wszystkim dla Ciebie. Sprzedawca również otrzymał od nas komunikat systemowy o zrealizowanej przez Ciebie płatności. Nie usuwaj jednak tej wiadomości. Może okazać się przydatna na wypadek ewentualnych problemów z realizacją Twojego zamówienia

Czy potwierdzenie transakcji jest konieczne, żeby otrzymać zamówiony towar?

Nie. Potwierdzenie transakcji to przede wszystkim wiadomość dla Ciebie. Sklep otrzymuje od nas komunikat systemowy o zrealizowanej przez Ciebie wpłacie. Zachowaj jednak tę wiadomość, aby w przypadku ewentualnych problemów z realizacją zamówienia móc przedstawić potwierdzenie transakcji.

Skasowałem e-mail zawierający potwierdzenie transakcji. Co teraz?

Nie martwi się. Mail z potwierdzeniem nie jest konieczny do realizacji zamówienia. Jeżeli jednak zależy Ci na tym, żeby go mieć - napisz do nas za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego, a ponowimy wysyłkę. Pamiętaj o tym, żeby wskazać datę dokonania transakcji, a w danych kontaktowych podać adres e-mail, którego użyłeś podczas opłacania zamówienia. var id = "potwierdzenie_transakcji"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Trafił do mnie e-mail informujący o rozpoczęciu transakcji. Czy to potwierdzenie, że transakcja została zrealizowana?

Nie. Ten e-mail informuje o tym, że przyjęliśmy zlecenie transakcji. Gdy zostanie ona zrealizowana, powinieneś otrzymać od nas kolejną wiadomość z potwierdzeniem statusu.

Chcę dokończyć transakcję

Za jakie zamówienie dokonałem zapłaty?