Skorzystaj z opracowanej przez nas bazy wiedzy, w której znalazły się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z powiadomieniami dotyczącymi statusów transakcji, które wysyłamy na wskazaną przez Ciebie skrzynkę mailową. Wyjaśniamy, między innymi, różnicę pomiędzy rozpoczęciem transakcji a zarejestrowaniem wpłaty. Jeżeli poniższe informacje okażą się dla Ciebie niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Jesteśmy tu, żeby Ci pomóc.
Otrzymałem informację o transakcji, ale nie wiem czego ona dotyczy. Jak to sprawdzić?
Co zrobić, żeby nie otrzymywać żadnych wiadomości e-mail do Blue Media S.A.?
Czy wiadomość o transakcji oznacza, że ktoś wykonał przelew z mojego konta?
Dostałem informację o rejestracji płatności, której nie zlecałem. Czy zostaną pobrane środki z mojego konta?
Niczego nie opłacałem, a dostałem wiadomość o rozpoczęciu lub rejestracji transakcji. Co teraz?
Otrzymałem wiadomość o rozpoczęciu transakcji. Czy muszę ją dokończyć?
Otrzymałem e-mail z informacją o zarejestrowaniu wpłaty. Czy to potwierdzenie, że została zrealizowana?
Czy muszę wysłać sprzedawcy otrzymane potwierdzenie transakcji?
Czy potwierdzenie transakcji jest konieczne, żeby otrzymać zamówiony towar?
Skasowałem e-mail zawierający potwierdzenie transakcji. Co teraz?
Trafił do mnie e-mail informujący o rozpoczęciu transakcji. Czy to potwierdzenie, że transakcja została zrealizowana?
Za jakie zamówienie dokonałem zapłaty?