PGE

PGE jest największym zintegrowanym pionowo producentem oraz dostawcą energii elektrycznej w Polsce i największym producentem ciepła. PGE produkuje energię elektryczną i ciepło, a następnie dostarcza je klientom w całej Polsce, zarówno gospodarstwom domowym, jak i przedsiębiorstwom, instytucjom i samorządom Jeżeli Ty również korzystasz z usług firmy Enea i szukasz informacji dotyczących usługi szybkich płatności za rachunki - jesteś w dobrym miejscu. Poniżej znajdziesz opracowane przez nas odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, w tym: jak sprawdzić, czy płatność za rachunek dotarła oraz ile kosztuje usługa szybkich płatności. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem.

Środki zostały pobrane z konta, a PGE nie odnotowała płatności. Dlaczego?

Być może dane w eBOK nie zostały jeszcze zaktualizowane. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeżeli otrzymałeś e-mail z potwierdzeniem realizacji transakcji – wszystko jest w porządku. Jeśli po upływie 48 h w eBOK nadal nie będzie odnotowanej płatności – skontaktuj się z PGE. Jeżeli zleciłeś płatność, ale nie otrzymałeś od nas e-maila z potwierdzeniem – skontaktuj się z naszym Centrum Pomocy za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego. Pamiętaj, żeby uzupełnić numer identyfikacyjny transakcji, który znajduje się najczęściej w polu "tytuł przelewu" na potwierdzeniu transakcji. $(function(){ $( document ).on( "click", ".js__expand-link.link--more", function( event ) { event.preventDefault(), $(this).closest(".js__expand-pre").hide().next(".js__expand-full").show() }); $( document ).on( "click", ".js__expand-link.link--less", function( event ) { event.preventDefault(), $(this).closest(".js__expand-full").hide().prev(".js__expand-pre").show() }); }); var id = "potwierdzenie_platnosci"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Ile zapłacę za zlecenie płatności?

W przypadku firmy PGE, prowizja za zlecenie płatności online za pośrednictwem Blue Media S.A. wynosi 0,99 PLN.

Jak sprawdzić, czy moja płatność online dla firmy PGE została zrealizowana?

W każdej chwili możesz sprawdzić status płatności logując się do eBOK. Jeżeli wpłata nie jest widoczna w systemie, ale otrzymałeś od Blue Media S.A. wiadomość e-mail potwierdzającą realizację płatności – nie ma powodu do zmartwień. Czasami dane w eBOK są aktualizowane raz na 24 h lub 48 h. Jeżeli po upływie dwóch dni status widoczny w eBOK się nie zmieni – skontaktuj się z PGE, żeby wyjaśnić sprawę. Wiadomość z informacją o rozpoczęciu transakcji nie jest potwierdzeniem płatności. Ten e-mail informuje o tym, że przyjęliśmy zlecenie transakcji. Gdy zostanie ona zrealizowana, powinieneś otrzymać od nas kolejną wiadomość z potwierdzeniem statusu. Dodatkowo, upewnij się, że środki zostały wyksięgowane z Twojego rachunku bankowego. Jeżeli środki nie są wyksięgowane lub są tylko w blokadzie oznacza to, że nie zostały do nas przekazane, a tym samym nie mogliśmy ich wysłać do odbiorcy. Wówczas czynność płatności należy rozpocząć od nowa. Wskazówka: Jeżeli nie widzisz w skrzynce odbiorczej e-maila od Blue Media S.A. – sprawdź również folder SPAM.

Co oznaczają przesyłane do mnie maile dotyczące rozpoczęcia transakcji oraz zarejestrowania wpłaty?

Co zrobić, żeby dostać fakturę za prowizję za wykonanie płatności online

Dlaczego mojego banku nie ma na liście?

Jaki jest czas realizacji transakcji, jeżeli zlecę płatność online?

Jaki jest okres oczekiwania na zwrot środków, które zostały błędnie przekazane do Blue Media SA?

Czy zwrot błędnie przekazanych środków związany jest z jakąś opłatą?

Czy moje błędnie przekazane środki mogą być przekazane na rachunek przeze mnie wybrany?

Zwróciłem pieniądze na złe konto. Jak mogę je odzyskać?

Dlaczego moja płatność za rachunek nie została zrealizowana?

O usłudze Jak to działa? Dla użytkowników

Płatności automatyczne


Usługa umożliwiająca zlecenie automatycznych płatności za rachunki otrzymywane od dostawców internetu, energii czy telewizji.
Po aktywacji usługi rachunki płacą się same, a Ty nie musisz już o nich pamiętać.

Porozmawiajmy