Bezpieczeństwo

W poniższej bazie wiedzy znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące bezpieczeństwa usługi weryfikacji z wykorzystaniem dostępu do informacji o rachunku bankowym. Wyjaśniamy, w jaki sposób dbamy o bezpieczeństwo usługi, jak i gdzie są przechowywane zgromadzone dane oraz, jak można usunąć dane pobrane w procesie weryfikacji. Jeżeli nie znajdziesz tutaj informacji, której szukasz – skontaktuj się z nami, a postaramy się pomóc.

Czy weryfikacja jest bezpieczna?

Usługę weryfikacji w oparciu o dostęp do informacji o rachunku bankowym mogą świadczyć wyłącznie uprawnione przez KNF podmioty. Blue Media S.A. jest jednym z nich. Gwarantujemy, że usługa jest w pełni bezpieczna, a pobrane dane trafiają wyłącznie do osoby weryfikowanej oraz podmiotu, który tej weryfikacji wymagał. Dodatkowo dane są udostępniane partnerowi w zaszyfrowanej postaci i usuwane niezwłocznie po ich przekazaniu. Nie przechowujemy również nigdzie danych klienta do logowania się do bankowości internetowej. Korzystanie z usługi jest w pełni bezpieczne.

Czy moje dane są gdzieś przechowywane?

W ciągu 24 godzin po zakończonym procesie weryfikacji, dane są przekazywane osobie weryfikowanej i firmie zlecającej weryfikację, po czym są usuwane (Blue Media nie przechowuje zgromadzonych danych). Administratorem danych jest firma, na której zlecenie została przeprowadzona weryfikacja, a zasady przechowywania danych można znaleźć w jej Polityce Prywatności.

Jak mogę usunąć moje dane pobrane na poczet weryfikacji?

W ciągu 24 godzin po zakończonym procesie weryfikacji, dane są przekazywane osobie weryfikowanej i firmie zlecającej weryfikację, po czym są automatycznie usuwane (Blue Media nie przechowuje zgromadzonych danych). Jeżeli chcesz, żeby firma, na zlecenie której została przeprowadzona weryfikacja, również usunęła zgromadzone na Twój temat dane – skontaktuj się bezpośrednio z nią.

Porozmawiajmy