W czym możemy
Ci pomóc ?

Kim jesteśmy?

Blue Media S.A. jest krajową instytucją płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) i posiada zgodę Narodowego Banku Polskiego (NBP) na prowadzenie Systemu Płatności BlueCash.

Mamy certyfikat PCI DSS i działamy zgodnie z normą ISO 27001. Nasze rozwiązania spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF, UKE, PUODO i Rzecznika Finansowego.

Jak to działa?

Co miesiąc otrzymujesz przynajmniej kilka informacji o nowych rachunkach do zapłaty - każdy z nich ma zazwyczaj inny termin płatności, o którym do tej pory trzeba było pamiętać. Od teraz możesz sprawić, że płatności za rachunki będą opłacać się same. Wszystko za sprawą usługi Płatności automatyczne. Dzięki niej nie musisz już pamiętać o zbliżających się terminach płatności i masz pewność, że wszystkie należności będą opłacone na czas. W poniższej bazie wiedzy znajdziesz wszystkie niezbędne informacje o tym jak działa usługa i jak nią wygodnie zarządzać.

Jak dodać nową płatność za rachunek?

Możesz to zrobić z poziomu eBOK-a swojego dostawcy. Zaloguj się do elektronicznego biura obsługi klienta w momencie, gdy otrzymasz nową fakturę i wybierz opcję ''Zapłać online''. Uruchomisz wtedy naszą bramkę płatności i będziesz mógł wtedy aktywować płatność automatyczną dla kolejnych należności u danego dostawcy.

Jak usunąć płatność?

Zaloguj się do serwisu Blue Media, wejdź w zakładkę ''Opłaty automatyczne'' i wybierz kafelek z nazwą danego dostawcy, po czym kliknij ''Wstrzymaj automatyczne opłacanie kolejnych rachunków'' lub ''Zrezygnuj w automatycznego opłacania kolejnych rachunków''. Pierwsza opcja pozwala dezaktywować usługę na pewien czas, a druga skutkuje jej całkowitym usunięciem. Żeby zapisać wprowadzone zmiany, wprowadź w odpowiednie pole kod SMS, który prześlemy na Twój numer telefonu.

Jak mogę kontrolować płatności za moje rachunki?

Serwis Blue Media służy właśnie do monitorowania i kontroli płatności automatycznych. Po zalogowaniu i wejściu do zakładki ''Lista transakcji'' możesz łatwo sprawdzić zrealizowane i zaplanowane płatności oraz te, które z jakichś przyczyn nie doszły do skutku (np. z powodu braku wystarczającej ilości środków). W zakładce ''Opłaty automatyczne'' możesz natomiast określić limity płatności, tymczasowo wstrzymać usługę oraz dodawać nowe źródła płatności.

Jak ustawić maksymalną kwotę płatności?

Zaloguj się do serwisu Blue Media, wejdź w zakładkę ''Opłaty automatyczne'', wybierz dostawcę, u którego chcesz wprowadzić limit i ustaw maksymalną kwotę płatności automatycznej. Ustawiając limity, zyskujesz pewność, że rachunek, którego wartość przekroczy oczekiwaną wysokość, nie zostanie automatycznie opłacony. Dostaniesz powiadomienie o nowej fakturze i zadecydujesz, w jaki sposób chcesz uregulować należność.

Czym różni się data płatności od dnia zapłaty?

Data płatności to dzień, w którym należy spłacić swoje zobowiązania wobec usługodawcy, natomiast dzień zapłaty to dzień, w którym opłacimy Twoje zobowiązanie.

Jak dodać kartę w serwisie?

Zaloguj się do serwisu Blue Media, wejdź w zakładkę ''Formy płatności'' i kliknij ''Dodaj nową formę płatności'', po czym uzupełnij niezbędne dane i zapisz zmiany. Żeby zweryfikować dodaną formę płatności pobierzemy tymczasowo 1 PLN z Twojego konta. Zlecimy ich zwrot niezwłocznie po zakończeniu procesu weryfikacyjnego, który najczęściej trwa zaledwie kilka minut. Zwrot środków może potrwać do 3 dni roboczych.