Netia to jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, dostawca telewizji, internetu stacjonarnego i mobilnego dla firm oraz klientów indywidualnych. Jeżeli jesteś klientem Netii i masz pytania związane z usługą szybkich płatności za rachunki - dobrze trafiłeś. Przygotowaliśmy dla Ciebie bazę wiedzy zawierająca odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, takie jak koszt usługi oraz czas oczekiwania na zaksięgowanie wpłaty na koncie Netii. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem.
Środki zostały pobrane z konta, a Netia nie odnotowała płatności. Dlaczego?
Ile zapłacę za zlecenie płatności?
Jak sprawdzić, czy moja płatność dla firmy Netia została zrealizowana?
Co oznaczają przesyłane do mnie maile dotyczące rozpoczęcia transakcji oraz zarejestrowania wpłaty?
Co zrobić, żeby dostać fakturę za prowizję za wykonanie płatności online
Dlaczego mojego banku nie ma na liście?
Jaki jest czas realizacji transakcji, jeżeli zlecę płatność online?
Jaki jest okres oczekiwania na zwrot środków, które zostały błędnie przekazane do Blue Media SA?
Czy zwrot błędnie przekazanych środków związany jest z jakąś opłatą?
Czy moje błędnie przekazane środki mogą być przekazane na rachunek przeze mnie wybrany?
Zwróciłem pieniądze na złe konto. Jak mogę je odzyskać?
Dlaczego moja płatność za rachunek nie została zrealizowana?