Plus to jedna z głównych sieci telefonii komórkowej w Polsce, z której oferty korzystają miliony klientów w całym kraju. Jeżeli jesteś jednym z nich i szukasz informacji na temat usługi błyskawicznych płatności za rachunki - trafiłeś we właściwe miejsce. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z naszą usługą, w tym jak sprawdzić czy płatność za rachunek dotarła już do firmy Plus, ile kosztuje usługa i wiele więcej. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem.
Środki zostały pobrane z konta, a Plus nie odnotował płatności. Dlaczego?
Ile zapłacę za zlecenie płatności?
Jak sprawdzić, czy moja płatność dla firmy Plus została zrealizowana?
Co oznaczają przesyłane do mnie maile dotyczące rozpoczęcia transakcji oraz zarejestrowania wpłaty?
Co zrobić, żeby dostać fakturę za prowizję za wykonanie płatności online
Dlaczego mojego banku nie ma na liście?
Jaki jest czas realizacji transakcji, jeżeli zlecę płatność online?
Jaki jest okres oczekiwania na zwrot środków, które zostały błędnie przekazane do Blue Media SA?
Czy zwrot błędnie przekazanych środków związany jest z jakąś opłatą?
Czy moje błędnie przekazane środki mogą być przekazane na rachunek przeze mnie wybrany?
Zwróciłem pieniądze na złe konto. Jak mogę je odzyskać?
Dlaczego moja płatność za rachunek nie została zrealizowana?