Skorzystaj z opracowanej przez nas bazy wiedzy, w której znalazły się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z zakupami przez internet. Wyjaśniamy, między innymi, co możesz zrobić jeżeli chcesz anulować swoje zamówienie, po jakich czasie wpłacone przez Ciebie środki trafią do sklepu internetowego oraz gdzie możesz znaleźć numer rachunku i pozostałe dane niezbędne do przelewu. Jeżeli poniższe informacje okażą się dla Ciebie niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Jesteśmy tu, żeby Ci pomóc.
Jak anulować zamówienie?
Jak mogę otrzymać numer rachunku i dane niezbędne do przelewu?
Czy i jak mogę sprawdzić, czy sklep internetowy otrzymał już moją wpłatę?
Kiedy sklep otrzyma moją wpłatę?
Nie mieszkam w Polsce. Czy mogę zlecić płatność z zagranicznego banku?
Czy muszę wysłać sprzedawcy otrzymane potwierdzenie transakcji?
Za jakie zamówienie dokonałem zapłaty?