Virgin Mobile

Virgin Mobile to brytyjska sieć telefonii komórkowej, dostępna w Polsce od 2012 roku, gdzie z jej usług korzysta kilkaset tysięcy klientów. Jeżeli jesteś jednym z nich i posiadasz telefon na kartę - w poniższe bazie wiedzy znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące doładowań telefonów na kartę przez internet. Opracowaliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, takie jak dostępne kwoty doładowań w Virgin Mobile, czas oczekiwania na doładowanie i wiele więcej. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem.

Na jaką kwotę mogę doładować telefon w Virgin Mobile?

W sieci Virgin Mobile dostępna jest wyłącznie jedna taryfa telefonii komórkowej na kartę. Zasilając swoje konto kwotą mieszczącą się w przedziale 5-150 PLN, zyskujesz określoną ważność na połączenia wychodzące i przychodzące. Szczegóły znajdziesz w poniższej tabeli. Doładowania Virgin Mobile Kwota doładowania Okres ważności połączeń wychodzących Okres ważności połączeń przychodzących 5 PLN 365 dni 425 dni 10 PLN 365 dni 425 dni 30 PLN 365 dni 425 dni 50 PLN 365 dni 425 dni 100 PLN 365 dni 425 dni 150 PLN 365 dni 425 dni

Gdzie można doładować telefon za pośrednictwem Blue Media S.A.?

Które strony do doładowań są obsługiwane przez Blue Media S.A.?

Jak otrzymać fakturę za doładowanie?

Jak zaktualizować dane do faktury?

Co zrobić, żeby nie otrzymywać już dłużej faktur za doładowania?

Czy mogę otrzymać fakturę za doładowanie wystawioną na osobę fizyczną?

Jak zmienić błędne dane na fakturze?

Czy można otrzymać fakturę za doładowanie wystawioną na firmę zagraniczną?

Nie otrzymałem doładowania. Co zrobić?

Popełniłem błąd podczas doładowywania konta. Czy mogę uzyskać zwrot środków?

Po jakim czasie mój telefon będzie doładowany?

Porozmawiajmy?