W czym możemy
Ci pomóc ?

Kim jesteśmy?

Blue Media S.A. jest krajową instytucją płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) i posiada zgodę Narodowego Banku Polskiego (NBP) na prowadzenie Systemu Płatności BlueCash.

Mamy certyfikat PCI DSS i działamy zgodnie z normą ISO 27001. Nasze rozwiązania spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF, UKE, PUODO i Rzecznika Finansowego.

wRodzinie

wRodzinie to marka usług telefonii komórkowej działająca w systemie prepaid, obecna na polskim rynku od 2011 roku. Jeżeli Ty również masz telefon na kartę w sieci wRodzinie i szukasz informacji - trafiłeś w dobre miejsce. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące sposobów doładowania telefonu przez internet, kwot doładowań w wRodzinie, czasu oczekiwania na doładowanie i wiele więcej. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem.

Na jaką kwotę mogę doładować telefon w wRodzinie?

W sieci wRodzinie dostępna jest wyłącznie jedna taryfa telefonii komórkowej na kartę. Zasilając swoje konto dowolną kwotą mieszczącą się w przedziale 10-250 PLN, zyskujesz 24 miesiące ważności na połączenia wychodzące i przychodzące. Szczegóły znajdziesz w poniższej tabeli. Kwota doładowania Okres ważności połączeń wychodzących Okres ważności połączeń przychodzących 10-250 PLN 24 miesiące 24 miesiące

Gdzie można doładować telefon za pośrednictwem Blue Media S.A.?

Które strony do doładowań są obsługiwane przez Blue Media S.A.?

Jak otrzymać fakturę za doładowanie?

Jak zaktualizować dane do faktury?

Co zrobić, żeby nie otrzymywać już dłużej faktur za doładowania?

Czy mogę otrzymać fakturę za doładowanie wystawioną na osobę fizyczną?

Jak zmienić błędne dane na fakturze?

Czy można otrzymać fakturę za doładowanie wystawioną na firmę zagraniczną?

Nie otrzymałem doładowania. Co zrobić?

Popełniłem błąd podczas doładowywania konta. Czy mogę uzyskać zwrot środków?

Po jakim czasie mój telefon będzie doładowany?