W czym możemy
Ci pomóc ?

Kim jesteśmy?

Blue Media S.A. jest krajową instytucją płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) i posiada zgodę Narodowego Banku Polskiego (NBP) na prowadzenie Systemu Płatności BlueCash.

Mamy certyfikat PCI DSS i działamy zgodnie z normą ISO 27001. Nasze rozwiązania spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF, UKE, PUODO i Rzecznika Finansowego.

Nju Mobile

Nju Mobile to marka usług telefonii komórkowej, działająca w sieci Orange. Jest obecna na polskim rynku od 2013 roku. Aktualnie z jej usług korzysta już ponad milion klientów. Jeżeli jesteś jednym z nich - w poniższej bazie wiedzy znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące doładowań przez internet telefonów na kartę w Nju Mobile. Opracowaliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, w tym dostępne kwoty doładowań w Nju Mobile, czas oczekiwania na doładowanie i wiele więcej. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem.

Na jaką kwotę mogę doładować telefon w Nju Mobile?

W sieci Nju Mobile dostępna jest wyłącznie jedna taryfa telefonii komórkowej na kartę. Zasilając swoje konto kwotą mieszczącą się w przedziale 5-200 PLN, zyskujesz nieograniczoną ważność na połączenia wychodzące i przychodzące. Szczegóły znajdziesz w poniższej tabeli. Doładowanie Nju Mobile na kartę Kwota doładowania Okres ważności połączeń wychodzących Okres ważności połączeń przychodzących 5 PLN nieograniczony nieograniczony 10 PLN nieograniczony nieograniczony 50 PLN nieograniczony nieograniczony 100 PLN nieograniczony nieograniczony 150 PLN nieograniczony nieograniczony

Gdzie można doładować telefon za pośrednictwem Blue Media S.A.?

Które strony do doładowań są obsługiwane przez Blue Media S.A.?

Jak otrzymać fakturę za doładowanie?

Jak zaktualizować dane do faktury?

Co zrobić, żeby nie otrzymywać już dłużej faktur za doładowania?

Czy mogę otrzymać fakturę za doładowanie wystawioną na osobę fizyczną?

Jak zmienić błędne dane na fakturze?

Czy można otrzymać fakturę za doładowanie wystawioną na firmę zagraniczną?

Nie otrzymałem doładowania. Co zrobić?

Popełniłem błąd podczas doładowywania konta. Czy mogę uzyskać zwrot środków?

Po jakim czasie mój telefon będzie doładowany?