Popełniłem błąd podczas doładowywania konta. Czy mogę uzyskać zwrot środków?

15/11/2021
Udostępnij:

Przekierowania oraz zwroty środków z doładowania są możliwe, jeżeli nie zostaną one w żadnym stopniu wykorzystane, a numer nie znajduje się w ofercie półabonamentowej, czyli MIX.

Dodatkowo, każdy operator ma nieco inne zasady postępowania w takich sytuacjach. Sprawdź w poniższej tabeli, jaką politykę ma Twój operator (więcej informacji o błędach w doładowaniu online znajdziesz również tutaj

Wycofanie /zwrot środków* Przekierowanie Przekiero- wanie na inny numer w tej samej sieci* Brak możliwości zwrotu oraz przekiero- wania doładowania
Orange
Plus
Virgin Mobile
Play
wRodzinie
T-Mobile
Heyah
Lycamobile
Nju Mobile
Plush
A2Mobile * **
Nju Mobile
Plush
A2Mobile * **

* A2Mobile umożliwia przekierowanie środków wyłącznie na drugi numer należący do tego samego abonenta.
** Zwrot środków pozostałych na koncie numeru jest możliwy tylko wtedy, gdy numer abonenta przestanie być aktywny w sieci A2Mobile, tj. zostanie przeniesiony do innego operatora lub całkowicie wyłączony.

Zobacz także

Po jakim czasie mój telefon będzie doładowany?

Nie otrzymałem doładowania. Co zrobić?

Porozmawiajmy