Nie otrzymałem doładowania. Co zrobić?

15/11/2021
Udostępnij:

Brak doładowania telefonu może być spowodowany:

  • Błędnie wybranym operatorem (wówczas otrzymasz zwrot środków na swój rachunek bankowy w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych - zazwyczaj zwrot następuje szybciej);

  • Błędnie podanym numerem telefonu (wówczas sprawdź czy operator umożliwia wycofanie błędnego doładowania);

  • Błędnie podaną kwotą doładowania (wówczas otrzymasz zwrot środków na swój rachunek bankowy);

  • Tym, że środki nie zostały pobrane z rachunku bankowego (np. z powodu problemów technicznych po stronie banku).


Jeżeli żaden w powyższych błędów nie dotyczy wykonanego przez Ciebie doładowania i w dalszym ciągu nie wiesz co się dzieje z Twoimi środkami - skorzystaj z poniższego formularza.



Zobacz także

Po jakim czasie mój telefon będzie doładowany?

Popełniłem błąd podczas doładowywania konta. Czy mogę uzyskać zwrot środków?

Porozmawiajmy