Nie otrzymałem doładowania. Co zrobić?

25/01/2021
Udostępnij:

Jeżeli środki nie pojawiły się na Twojej karcie, sprawdź, czy w procesie nie nastąpił któryś z opisanych niżej błędów.

  • Sprawdź, czy wybrany operator jest poprawny
    • tak - przejdź do kolejnych błędów
    • nie - poprawne przeprowadzenie transakcji było niemożliwe, otrzymasz zwrot środków na swój rachunek bankowy w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych (zazwyczaj jest to 24 h)

    Wskazówka: W większości przypadków nazwa operatora powinna być widoczna w tytule przelewu.



  • Sprawdź, czy podany numer telefonu jest poprawny


  • Sprawdź, czy kwota doładowania jest poprawna
    • tak - przejdź do kolejnych błędów
    • nie - poprawne przeprowadzenie transakcji było niemożliwe, otrzymasz zwrot środków na swój rachunek bankowy

    Wskazówka: Kliknij w nazwę swojego operatora, żeby sprawdzić akceptowane kwoty doładowań:

  • Sprawdź, czy numer jest aktywny
    • tak - przejdź do kolejnych błędów
    • nie - poprawne przeprowadzenie transakcji było niemożliwe, otrzymasz zwrot środków na swój rachunek bankowy


  • Sprawdź, czy doładowanie na pewno zostało zlecone z poziomu zakładki "Doładowania" w bankowości internetowej lub za pośrednictwem serwisu do doładowań
    • tak - przejdź do kolejnych błędów
    • nie - poprawne przeprowadzenie transakcji było niemożliwe, otrzymasz zwrot środków na swój rachunek bankowy

    Wskazówka: Sprawdź listę banków i operatorów, które umożliwiają błyskawiczne doładowanie telefonu z poziomu bankowości internetowej, z wykorzystaniem mechanizmy Blue Media S.A.



  • Sprawdź, czy środki zostały pobrane z rachunku bankowego
    • tak - skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza, a postaramy się pomóc
    • nie - transakcja nie została poprawnie wykonana, ponów doładowanie

    Wskazówka: W przypadku BNP Paribas nie można doładować jednego numeru telefonu tą samą kwotą dwukrotnie w ciągu dnia. Jeżeli jesteś klientem tego banku, być może z tego powodu doładowanie nie zostało zrealizowane.

    W przypadku opisanego wyżej dwukrotnego doładowania - kwota drugiego doładowania zostanie zwrócona na konto bankowe w ciągu kilku dni roboczych.



    Jeżeli żaden w powyższych błędów nie dotyczy wykonanego przez Ciebie doładowania i w dalszym ciągu nie wiesz co się dzieje z Twoimi środkami - skorzystaj z poniższego formularza.



Zobacz także

Po jakim czasie mój telefon będzie doładowany?

Popełniłem błąd podczas doładowywania konta. Czy mogę uzyskać zwrot środków?

Porozmawiajmy