Skorzystaj z opracowanej przez nas bazy wiedzy, w której znalazły się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z zakupami przez internet. Wyjaśniamy, między innymi, co możesz zrobić jeżeli chcesz anulować swoje zamówienie, po jakich czasie wpłacone przez Ciebie środki trafią do sklepu internetowego oraz gdzie możesz znaleźć numer rachunku i pozostałe dane niezbędne do przelewu. Jeżeli poniższe informacje okażą się dla Ciebie niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Jesteśmy tu, żeby Ci pomóc.
Zleciłem płatność, ale środki nie zostały pobrane z mojego konta. Czy Blue Media S.A. pobierze prowizję od tej transakcji?
Kliknąłem "zapłać" na stronie sklepu, ale chcę zrezygnować z zamówienia. Co teraz?
Kliknąłem "zapłać" na stronie sklepu, ale nie chcę płacić za zamówienie za pośrednictwem Blue Media S.A. Co mogę zrobić?
Nie mieszkam w Polsce. Czy mogę zlecić płatność z zagranicznego banku?
Zostałem przekierowany na stronę banku, ale nie mogę się zalogować. Co teraz?
Podczas dokonywania płatności wybrałem zły bank. Czy i jak mogę go zmienić?
Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?
Nie mam konta w żadnym z banków, które wyświetliły się na stronie płatności. Co mogę zrobić?
W trakcie dokonywania opłaty wyrzuciło mnie ze strony. Jak mogę dokończyć transakcję?
Jakie dane widnieją na potwierdzeniu wpłaty?
Sklep twierdzi, że nie otrzymał mojej wpłaty. Jak sprawdzić, czy transakcja została zrealizowana ?
Otrzymałem e-mail z informacją o rozpoczęciu transakcji. Czy to potwierdzenie, że została zrealizowana?
Nie otrzymałem potwierdzenia dokonanej płatności. Jak mogę sprawdzić, czy sklep otrzymał zapłatę za zamówienie?
Czy i jak mogę wycofać transakcję?
Chcę zmienić formę płatności na „za pobraniem”. Jak to zrobić?
Czy muszę wysłać sprzedawcy otrzymane potwierdzenie transakcji?
Za jakie zamówienie dokonałem zapłaty?
Jak płacić kartą przez internet?
Dlaczego moja płatność za zakupy nie została zrealizowana?