Płatności online w e-commerce to jedna z naszych najpopularniejszych usług. Tysiące sklepów i miliony ich klientów korzystają z niej na co dzień realizując zakupy przez internet. W poniższej bazie wiedzy znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące naszej bramki płatniczej oraz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z dostawą, płatnościami, czy spornymi sytuacjami, jakie zdarzają się czasami podczas zakupów online. Jeżeli poniższe informacje okażą się dla Ciebie niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.
Dlaczego moja płatność za zakupy nie została zrealizowana?
Czy i jak mogę sprawdzić, czy zamówienie zostało przeze mnie opłacone?
Gdzie znajdę dane do przelewu zagranicznego?
Jak wygląda potwierdzenie wpłaty za pośrednictwem Blue Media S.A.?
Czy sklepy z płatnościami Blue Media S.A. są bezpieczne?
Nie mieszkam w Polsce. Czy mogę zlecić płatność z zagranicznego banku?
Czy muszę wysłać sprzedawcy otrzymane potwierdzenie transakcji?
Za jakie zamówienie dokonałem zapłaty?