O usłudze

Płatności online w e-commerce to jedna z naszych najpopularniejszych usług. Tysiące sklepów i miliony ich klientów korzystają z niej na co dzień realizując zakupy przez internet. W poniższej bazie wiedzy znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące naszej bramki płatniczej oraz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z dostawą, płatnościami, czy spornymi sytuacjami, jakie zdarzają się czasami podczas zakupów online. Jeżeli poniższe informacje okażą się dla Ciebie niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Czy i jak mogę sprawdzić, czy zamówienie zostało przeze mnie opłacone?

Zaloguj się do swojej bankowości internetowej i sprawdź, czy środki zostały pobrane z konta. Jeżeli tak, zajrzyj do skrzynki mailowej i sprawdź, czy wiadomość od Blue Media S.A. potwierdzająca realizację transakcji do danego sklepu do Ciebie dotarła - mogła trafić do SPAMu lub innego folderu, więc sprawdź je dokładnie. Jeżli środki nie zostały pobrane z Twojego konta oznacza to, że transakcja nie zostanie zrealizowana.

Gdzie znajdę dane do przelewu zagranicznego?

System Blue Media nie obsługuje przelewów zagranicznych. Żeby móc wykonać taką płatność - skontaktuj się ze sklepem internetowym, który dostarczy Ci niezbędne dane do przelewu. Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem? Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Jak wygląda potwierdzenie wpłaty za pośrednictwem Blue Media S.A.?

Mail z potwierdzeniem transakcji zawiera zazwyczaj: informację o odbiorcy płatności numer zamówienia identyfikator transakcji kwotę transakcji kwotę ewentualnej prowizji dla Blue Media S.A. łączną kwotę datę otrzymania zlecenie płatniczego W wiadomości znajdują się również dane kontaktowe oraz informacje o dostępności Centrum Pomocy Blue Media. Oto przykład potwierdzenia wpłaty (widok potwierdzeń może się różnić w zależności od sprzedawcy).

Czy sklepy z płatnościami Blue Media S.A. są bezpieczne?

Blue Media S.A. gwarantuje pełne bezpieczeństwo transakcji płatniczych. Każde połączenie ze stroną płatności jest szyfrowane i zabezpieczone przez certyfikat SSL, chroniący dane użytkownika i dane transakcyjne. Jesteśmy krajową instytucją płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) i posiadamy zgodę Narodowego Banku Polskiego (NBP) na prowadzenie Systemu Płatności BlueCash. Mamy certyfikat PCI DSS i działamy zgodnie z normą ISO 27001. Nasze rozwiązania spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF i GIODO.

Nie mieszkam w Polsce. Czy mogę zlecić płatność z zagranicznego banku?

Czy muszę wysłać sprzedawcy otrzymane potwierdzenie transakcji?

Za jakie zamówienie dokonałem zapłaty?

Porozmawiajmy?