Zleciłeś przelew błyskawiczny z użyciem Systemu Płatności BlueCash, ale masz pewne wątpliwości dotyczące przebiegu usługi? Służymy pomocą. W poniższej bazie wiedzy zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z płatnościami BlueCash, w tym: jak sprawdzić status transakcji oraz gdzie szukać informacji o nadawcy przelewu ekspresowego. Mamy nadzieję, że zebrane dane okażą się pomocne. Jeżeli masz inne pytania - skontaktuj się z naszym zespołem, a zrobimy wszystko, żeby Ci pomóc.
Nie wiem kto jest nadawcą przelewu ekspresowego – jak zidentyfikować nadawcę?
Dlaczego otrzymałem zwrot przelewu ekspresowego?
Otrzymałem przelew ekspresowy, ale nie wiem kto jest nadawcą i chcę zwrócić te pieniądze. Jak to zrobić?
Rachunek odbiorcy docelowego dla zleconego przelewu ekspresowego jest zamknięty – co robić?
Jak mogę sprawdzić status transakcji zrealizowanej przez System Płatności BlueCash?
Przelew ekspresowy nie jest widoczny na rachunku odbiorcy – gdzie zgłosić problem związany z brakiem realizacji transakcji?