Trudności z transakcją

Zleciłeś przelew błyskawiczny z użyciem Systemu Płatności BlueCash, ale masz pewne wątpliwości dotyczące przebiegu usługi? Służymy pomocą. W poniższej bazie wiedzy zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z płatnościami BlueCash, w tym: jak sprawdzić status transakcji oraz gdzie szukać informacji o nadawcy przelewu ekspresowego. Mamy nadzieję, że zebrane dane okażą się pomocne. Jeżeli masz inne pytania - skontaktuj się z naszym zespołem, a zrobimy wszystko, żeby Ci pomóc.

Nie wiem kto jest nadawcą przelewu ekspresowego – jak zidentyfikować nadawcę?

Jeżeli informacje o nadawcy przelewu nie znajdują się w tytule lub opisie - skontaktuj się ze swoim bankiem, który posiada wszystkie informacje nt. operacji zachodzących na Twoim rachunku bankowym. Jeżeli będziesz kiedyś nadawcą przelewu ekspresowego, pamiętaj żeby umieścić swoje imię i nazwisko w tytule przelewu. Dzięki temu odbiorca będzie od razu wiedział, że przelew pochodzi od Ciebie.

Dlaczego otrzymałem zwrot przelewu ekspresowego?

Odpowiedź na to pytanie uzyskasz wyłącznie kontaktując się ze swoim bankiem, który posiada wszystkie informacje nt. operacji zachodzących na Twoim rachunku bankowym. Niestety Blue Media S.A., jako operator płatności, nie jest uprawniona do udzielania tego typu informacji.

Otrzymałem przelew ekspresowy, ale nie wiem kto jest nadawcą i chcę zwrócić te pieniądze. Jak to zrobić?

Zleć zwrot na rachunek, z którego otrzymałeś przelew. Podaj dokładnie taki sam tytuł, jaki nosił przelew, który otrzymałeś oraz dodaj dopisek: Zwrot do nadawcy. Dzięki temu zyskasz pewność, ze środki trafią do właściwej osoby, nawet jeśli nie wiesz kim ona jest.

Rachunek odbiorcy docelowego dla zleconego przelewu ekspresowego jest zamknięty – co robić?

Przede wszystkim poproś osobę, której chcesz przelać środki o podanie aktualnego numeru rachunku bankowego. Zazwyczaj, jeśli rachunek odbiorcy nie odpowiada, następuje odbicie i środki są zwracane na konto nadawcy. Jeżeli jednak środki nie wróciły na Twoje konto - skontaktuj się ze swoim bankiem, który ma wszystkie informacje nt. operacji zachodzących na Twoim rachunku bankowym i może zlecić zwrot środków.

Przelew ekspresowy nie jest widoczny na rachunku odbiorcy – gdzie zgłosić problem związany z brakiem realizacji transakcji?

Skontaktuj się z bankiem, w którym masz rachunek, z którego został zlecony przelew natychmiastowy. Tylko bank posiada wszystkie niezbędne informacje o przebiegu transakcji. Niestety Blue Media S.A., jako operator płatności, nie jest uprawniona do udzielania informacji na temat tego typu przelewów. Pamiętaj, że bank udzieli informacji wyłącznie nadawcy przelewu ekspresowego.

Jak mogę sprawdzić status transakcji zrealizowanej przez System Płatności BlueCash?

Jedynym sposobem na sprawdzenie statusu transakcji będzie kontakt z bankiem, z którego zlecony został przelew natychmiastowy. Tylko bank posiada wszystkie niezbędne informacje o transakcji. Niestety Blue Media S.A., jako operator płatności, nie jest uprawniona do udzielania informacji na temat tego typu przelewów.

Porozmawiajmy?