W czym możemy
Ci pomóc ?

Kim jesteśmy?

Blue Media S.A. jest krajową instytucją płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) i posiada zgodę Narodowego Banku Polskiego (NBP) na prowadzenie Systemu Płatności BlueCash.

Mamy certyfikat PCI DSS i działamy zgodnie z normą ISO 27001. Nasze rozwiązania spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF, UKE, PUODO i Rzecznika Finansowego.

Dostawa

Skorzystaj z opracowanej przez nas bazy wiedzy, w której znalazły się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z dostawą produktów zamówionych online. Wyjaśniamy, między innymi, co możesz zrobić jeżeli opłaciłeś zamówienie, ale wciąż nie otrzymałeś zakupionego towaru oraz w jaki sposób można zmienić adres do wysyłki. Jeżeli poniższe informacje okażą się dla Ciebie niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Jesteśmy tu, żeby Ci pomóc.

Jak mogę zmienić adres do wysyłki?

Niezwłocznie skontaktuj się ze sklepem internetowym, w którym zostało złożone zamówienie. Blue Media, jako operator płatności, nie ma możliwości wprowadzania żadnych zmian w zamówieniach. Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem? Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Kiedy otrzymam swoją przesyłkę?

Termin dostawy zależy od polityki sklepu internetowego oraz metody dostawy, która została przez Ciebie wybrana. Skontaktuj się ze sprzedawcą, a on udzieli Ci niezbędnych informacji. Blue Media, jako operator płatności, nie posiada żadnych dodatkowych informacji o przedmiocie czy przebiegu zamówienia. Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem? Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Opłaciłem przelew, a nie otrzymałem towaru. Co teraz?

Koniecznie skontaktuj się ze sklepem internetowym, w którym zostało złożone zamówienie. To jedyny podmiot, który może udzielić Ci dalszych informacji. Blue Media, jako operator płatności, nie posiada żadnych dodatkowych informacji o przedmiocie czy przebiegu zamówienia. Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem? Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Nie mieszkam w Polsce. Czy mogę zlecić płatność z zagranicznego banku?

Czy muszę wysłać sprzedawcy otrzymane potwierdzenie transakcji?

Za jakie zamówienie dokonałem zapłaty?