Skorzystaj z opracowanej przez nas bazy wiedzy, w której znalazły się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z dostawą produktów zamówionych online. Wyjaśniamy, między innymi, co możesz zrobić jeżeli opłaciłeś zamówienie, ale wciąż nie otrzymałeś zakupionego towaru oraz w jaki sposób można zmienić adres do wysyłki. Jeżeli poniższe informacje okażą się dla Ciebie niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Jesteśmy tu, żeby Ci pomóc.
Jak mogę zmienić adres do wysyłki?
Kiedy otrzymam swoją przesyłkę?
Opłaciłem przelew, a nie otrzymałem towaru. Co teraz?
Nie mieszkam w Polsce. Czy mogę zlecić płatność z zagranicznego banku?
Czy muszę wysłać sprzedawcy otrzymane potwierdzenie transakcji?
Za jakie zamówienie dokonałem zapłaty?