Faktury

Skorzystałeś z naszej usługi doładowania licznika energii online i chcesz otrzymać fakturę? Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje, co należy zrobić żeby uzyskać taki dokument wystawiony na firmę lub osobę fizyczną. Cały proces zajmie Ci najwyżej kilka minut, a faktura trafi na Twoją skrzynkę mailową maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od przesłania zgłoszenia. Jeżeli masz inne pytania związane z fakturami za doładowanie licznika energii przez internet - poszukaj odpowiedzi w opracowanej przez nas bazie wiedzy.

Jak zaktualizować dane do faktury za doładowanie licznika przedpłatowego?

Blue Media S.A., jako operator płatności, może Ci wystawić fakturę za prowizję pobraną z tytułu zrealizowanej płatności. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę za samo doładowanie licznika - skontaktuj się ze swoim dostawcą energii. Żeby zaktualizować dane widoczne na fakturze za prowizję - skorzystaj z tego formularza - a w odpowiedzi otrzymasz link, który umożliwi Ci szybką edycję danych.

Jak otrzymać fakturę za doładowanie licznika?

Blue Media S.A. może wystawić fakturę wyłącznie za prowizję pobraną z tytułu zrealizowanej płatności. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę za doładowanie licznika - skontaktuj się ze swoim dostawcą energii. Energa - kontakt Tauron - kontakt PGE - kontakt Enea - kontakt E.ON - kontakt

Czy mogę otrzymać fakturę za prowizję pobraną przy doładowaniu licznika, wystawioną na osobę fizyczną?

Tak, możesz otrzymać taką fakturę.. Wystarczy, że wypełnisz ten formularz – w polu "Typ kontrahenta" wybierz "Osoba fizyczna". Dokument trafi na wskazaną przez Ciebie skrzynkę pocztową maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę za prowizję, która została pobrana już jakiś czas temu – musisz wiedzieć kilka rzeczy: możemy wystawić fakturę za prowizję, które została pobrana maksymalnie 3 miesiące przed zgłoszeniem chęci otrzymania faktury; do 10-tego dnia każdego miesiąca nasz system automatycznie generuje wszystkie faktury z poprzedniego miesiąca i z 10 dni bieżącego miesiąca (z wyłączeniem tych już wygenerowanych) – w związku z czym: jeśli zarejestrowałeś konto 10-tego dnia danego miesiąca, to automatycznie otrzymasz od nas faktury za poprzedni miesiąc i te 10 dni; jeżeli zarejestrowałeś konto 11-tego dnia miesiąca (lub później), to automatycznie otrzymasz faktury tylko za bieżący miesiąc; żeby otrzymać fakturę za prowizję pobraną wcześniej – użyj poniższego formularza i skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który przygotuje dla Ciebie fakturę.   var id = "doladowanie_faktura_v4"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Co zrobić, żeby nie otrzymywać faktur za prowizję?

Jeżeli nie chcesz już dłużej otrzymywać faktur za prowizje, napisz do nas za pośrednictwem poniższego formularza. W polu na adres e-mail wpisz ten adres, na który do tej pory wysyłaliśmy Ci faktury. Do wiadomości dołącz jedną z otrzymanych od nas faktur - umożliwi nam to przeprowadzenie procesu znacznie szybciej. var id = "odwolanie_faktur"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Jak otrzymać fakturę za prowizję za doładowanie licznika?

To bardzo proste. Wystarczy, że skorzystasz z tego formularza i podasz wszystkie dane niezbędne do wystawienia faktury. Dokument trafi na wskazaną przez Ciebie skrzynkę mailową maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych.

Czy można otrzymać fakturę za prowizję pobraną przy doładowaniu licznika, wystawioną na firmę zagraniczną?

Tak, możesz otrzymać taką fakturę. Wystarczy, że wypełnisz ten formularz – w polu "Prefix NIP" wybierz ten odpowiadający krajowi, w którym jest zarejestrowana Twoja firma. Dokument trafi na wskazaną przez Ciebie skrzynkę pocztową maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę za prowizję, która została pobrana już jakiś czas temu – musisz wiedzieć kilka rzeczy: możemy wystawić fakturę za prowizję, które została pobrana maksymalnie 3 miesiące przed zgłoszeniem chęci otrzymania faktury; do 10-tego dnia każdego miesiąca nasz system automatycznie generuje wszystkie faktury z poprzedniego miesiąca i z 10 dni bieżącego miesiąca (z wyłączeniem tych już wygenerowanych) – w związku z czym: jeśli zarejestrowałeś firmę 10-tego dnia danego miesiąca, to automatycznie otrzymasz od nas faktury za poprzedni miesiąc i te 10 dni; jeżeli zarejestrowałeś firmę 11-tego dnia miesiąca (lub później), to automatycznie otrzymasz faktury tylko za bieżący miesiąc; żeby otrzymać fakturę za prowizję pobraną wcześniej – użyj poniższego formularza i skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który przygotuje dla Ciebie fakturę.   var id = "doladowanie_faktura_nip_v3"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Jak zmienić błędne dane na fakturze?

Porozmawiajmy