Instrukcje

Jak otrzymać fakturę za doładowanie telefonu?

Wypełnij ten formularz, podając dane niezbędne do wystawienia faktury, czyli numer doładowanego telefonu, datę doładowania, imię, nazwisko oraz adres, jeżeli chcesz otrzymać fakturę na osobę fizyczną. Jeśli chcesz, żeby faktura była wystawiona na firmę – dodaj również NIP (jeśli firma jest zagraniczna – tutaj znajdziesz instrukcję). Nie zapomnij o podaniu adresu e-mail – dokument trafi do Twojej skrzynki pocztowej maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od zgłoszenia. Od momentu rejestracji numeru kolejne faktury będą wysyłane automatycznie na wskazane dane. Na dokumencie nie będzie widoczny numer doładowanego telefonu, będzie natomiast identyfikator transakcji. Jeżeli chcesz otrzymać fakturę za doładowanie, które zostało zrealizowane już jakiś czas temu – musisz wiedzieć kilku rzeczach, które opisaliśmy tutaj. Wskazówka: Jeżeli formularz nie przyjmuje wprowadzonych przez Ciebie danych – upewnij się, czy doładowanie zostało już zrealizowane, a jeśli tak, to czy na pewno za pośrednictwem Blue Media. Jeśli zleciłeś doładowania kilku numerów – każdy z nich musi być wprowadzony do formularza osobno, możesz to zrobić za pomocą tego formularza. Ważne: jeżeli doładowanie nie zostało wykonane dla konkretnego numeru telefonu, wówczas nie można go dodać do bazy, na podstawie której są wystawiane faktury VAT. Jeśli szukasz informacji jak zmienić błędne dane na fakturze – tutaj znajdziesz potrzebne informacje.

Jak otrzymać fakturę za prowizję pobieraną podczas płatności online?

Proces jest bardzo prosty i całość zajmie Ci zaledwie kilka minut. Wystarczy, że skorzystasz z poniższego formularza i wypełnisz wszystkie pola, podając dane niezbędne do wystawienia faktury, czyli: nazwę firmy lub imię i nazwisko NIP adres ID transakcji Nie zapomnij o podaniu adresu e-mail, na który mamy wysłać fakturę. Do formularza dołącz potwierdzenie przelewu (dokument do pobrania z Twojej bankowości internetowej). var id = "wystawienie_faktury"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); }); Faktura za prowizję od płatności online trafi do Twojej skrzynki pocztowej maksymalnie w ciągu kilku dni roboczych od przesłania przez Ciebie prośby. Wysokość prowizji zależy od usługodawcy - najczęściej wynosi od 1 do 5 PLN.

Jak korzystać z szybkich przelewów online?

Korzystając z płatności online Blue Media, możesz płacić za zakupy i rachunki w bezpieczny, wygodny i szybki sposób. Aktualnie już ponad 33 tys. sprzedawców i 50 usługodawców ma na swoich stronach www podpięte właśnie nasze płatności. Poniżej wyjaśniamy, jak korzystać z dwóch najpopularniejszych metod. Szybkie przelewy online Metoda dostępna we wszystkich najpopularniejszych bankach w Polsce. Klienci chętnię ją wybierają, bo jest bardzo prosta w obsłudze. Dane do przelewu uzupełniają się same, dzięki czemu znika ryzyko popełnienia błędów, a zlecenie płatności zajmuje zaledwie kilka sekund. Chcesz zacząć korzystać z szybkich przelewów online podczas zakupów lub płatności w internecie? Skorzystaj z poniższej instrukcji. Dodaj potrzebne rzeczy do koszyka i przejdź do płatności. W pierwszym kroku wybierz płatność z użyciem bramki płatniczej Blue Media (będzie oznaczona naszym logo). Następnie kliknij logo banku, w którym masz konto, żeby właśnie z niego zlecić płatność. Potwierdź wybór klikając przycisk Zamawiam i płacę (lub podobnie brzmiący). Przekierujemy Cię wówczas na ekran logowania do Twojego banku – zaloguj się i potwierdź płatność (dane do przelewu będą automatycznie uzupełnione). I gotowe! Twoja płatność za zakupy została zrealizowana. Automatyczne przelewy online są dostępne w 27 największych bankach w Polsce, w tym: mBanku, ING, Banku Pekao, Millenium Banku oraz PKO BP. Są szybkie, wygodne i w pełni bezpieczne (więcej informacji o tej metodzie płatności znajdziesz tutaj Przelewy online To metoda bardzo podobna do opisanych wyżej przelewów – różnica polega na tym, że to rozwiązanie półautomatyczne, co znaczy, że po wybraniu tej metody musisz ręcznie uzupełnić pola dotyczące przelewu w swoim banku. Żeby ułatwić Ci korzystanie z przelewów online – przygotowaliśmy instrukcję, która przybliży Ci ten proces krok po kroku. Gdy skompletujesz już swoje zamówienie, przejdź do koszyka i wybierz płatność z użyciem bramki płatniczej Blue Media (będzie oznaczona naszym logo). Następnie wybierz opcję szybkiego przelewu oraz bank, w jakim masz rachunek, z którego chcesz zlecić płatność. Potwierdź wybór klikając przycisk Zamawiam i płacę (lub podobnie brzmiący). Zobaczysz wówczas podsumowanie transakcji zawierające wszystkie dane potrzebne do zlecenia przelewu – możesz je skopiować lub zapisać. W osobnym oknie przeglądarki otwórz stronę swojego banku, zaloguj się do bankowości internetowej i uzupełnij pola przelewu wklejając skopiowane wcześniej dane. 6. Potwierdź chęć realizacji przelewu i gotowe – Twoje zakupy są opłacone. Płatność szybkim przelewem bankowym realizowana jest na podstawie przelewu wewnątrzbankowego na rachunek Blue Media w banku klienta, dzięki czemu transakcja może być bardzo szybko przeprowadzona. Bez względu na to, czy wybierzesz szybki przelew online czy przelew online – sprzedawca od razu zostanie poinformowany o tym, że dokonałeś wpłaty i będzie mógł niezwłocznie zrealizować Twoje zamówienie. Tradycyjny przelew Jeżeli nie masz konta w banku lub nie korzystasz z bankowości internetowej, nadal możesz swobodnie robić zakupy online i płacić za nie tradycyjnym przelewem. Jak to zrobić? Dowiesz się tego z poniższej instrukcji. Gdy skończysz zakupy – przejdź do koszyka i wybierz płatność z użyciem bramki płatniczej Blue Media (będzie oznaczona naszym logo). Następnie kliknij opcję Mam konto w innym banku. Wówczas na ekranie zobaczysz wszystkie dane, których potrzebujesz, żeby zlecić przelew np. w oddziale banku lub w placówce pocztowej.Pamiętaj, żeby w formularzu do przelewu wpisać dokładnie takie same dane – niczego nie zmieniaj (w przeciwnym razie płatność się nie powiedzie). To wszystko! Po zleceniu przelewu, środki trafiają do sprzedawcy zazwyczaj już w ciągu jednego dnia roboczego. Interesują Cię inne metody płatności? Dowiedz się więcej o tym jak płacić BLIK-iem oraz jak korzystać z płatności odroczonych

Jak korzystać z płatności Google Pay?

Portfel elektroniczny Google Pay jest jedną z najpopularniejszych bezgotówkowych form płatności, z której można korzystać zarówno online, jak i offline. Żeby zapłacić za zakupy internetowe z użyciem Google Pay – wybierz bramkę płatności Blue Media. Jak zacząć używać portfela elektronicznego Google Pay? Przede wszystkim musisz mieć na swoim telefonie aplikację Google Pay – w nowszych modelach smartfonów jest automatycznie zainstalowana, w przypadku starszych należy ją pobrać z sklepu Google Play. Po instalacji (lub uruchomieniu aplikacji) – dodaj w niej informacje o karcie debetowej lub kredytowej, która ma być używana do płatności. Po weryfikacji danych możesz dokonać pierwszej płatności. Płacenie za pomocą Google Pay w sklepie internetowym lub aplikacji Jeżeli w danym serwisie internetowym lub aplikacji można płacić z użyciem Google Pay, powinny się tam znaleźć następujące oznaczenia: Po zakończeniu zakupów – kliknij przycisk widoczny powyżej. Potwierdź transakcję i gotowe. Gdzie można płacić Google Pay? Za pomocą usługi Google Pay możesz płacić zarówno online, jak i offline – wszędzie tam, gdzie zobaczysz jeden z poniższych symboli: Nie wszystkie sklepy stacjonarne akceptujące płatności Google Pay są odpowiednio oznaczone, dlatego zawsze warto zapytać sprzedawcę, czy możesz skorzystać z tej metody płatności. Ważne:żeby zapłacić z Google Pay w sklepach stacjonarnych należy mieć włączoną komunikację NFC. Więcej informacji o płatnościach Google Pay znajdziesz na oficjalnej stronie dostawcy

Jak korzystać z "Kup teraz, zapłać później"?

Korzystając z płatności online Blue Media, możesz płacić za swoje zakupy w internecie z użyciem wygodnych i bezpiecznych metod. Jedną z nich jest "Kup teraz, zapłać później" (płatność odroczona) – dzięki której możesz zapłacić za swoje zakupy w terminie do 30 dni bez żadnych dodatkowych kosztów. Żeby ułatwić Ci korzystanie z tej metody płatności – przygotowaliśmy instrukcję, która przeprowadzi Cię przez ten proces krok po kroku. Usługa jest dostępna dla zakupów o wartości od 100 do 2500 PLN. Gdy skompletujesz już swoje zamówienie, przejdź do koszyka i rozpocznij proces płatności wybierając płatność z użyciem bramki płatniczej Blue Media (będzie oznaczona naszym logo). Następnie wybierz metodę "Kup teraz, zapłać później" (oznaczona logiem firmy Smartney). Wypełnij krótki formularz. Potwierdź dane z formularza logując się do swojej bankowości internetowej. Zatwierdź chęć skorzystania z usługi kodem SMS i gotowe! "Kup teraz, zapłać później" pozwala zrobić zakupy w dowolnym momencie – bez konieczności natychmiastowej zapłaty. Należność można uregulować w terminie do 30 dni – nie ponosząc przy tym żadnych dodatkowych kosztów. Możesz również rozłożyć spłatę na wygodne raty. Podmiotem odpowiedzialnym za przeprowadzenie weryfikacji jest Blue Media S.A. Natomiast finansowania udziela firma Smartney – nasz zaufany partner i członek Związku Przedsiębiorstw Finansowych. Więcej informacji o "Kup teraz, zapłać później" znajdziesz tutaj

Jak korzystać z płatności Apple Pay?

Portfel elektroniczny Apple Pay jest jedną z najpopularniejszych bezgotówkowych form płatności, z której można korzystać zarówno online, jak i offline. Żeby zapłacić za zakupy internetowe z użyciem Apple Pay – wybierz bramkę płatności Blue Media. Jak zacząć używać portfela elektronicznego Apple Pay? PZ płatności Apple Pay mogą korzystać posiadacze urządzeń z systemem operacyjnym iOS (telefonów iPhone oraz zegarków Apple Watch), którzy pobrali aplikację Wallet. W aplikacji można przechowywać karty kredytowe, debetowe, przedpłacone i sklepowe, karty pokładowe, bilety do kina, kupony, karty lojalnościowe, legitymacje szkolne/studenckie itd. Żeby zacząć korzystać z płatności mobilnych Apple Pay – dodaj dane swojej karty (Visa, MasterCard) w aplikacji Wallet. Podczas transakcji Apple Pay wykorzystuje jedynie numer przypisany konkretnemu urządzeniu i unikalny kod transakcji. Są one uwierzytelniane dwupoziomowo za pomocą Face ID lub Touch ID, dzięki czemu płatność jest w pełni bezpieczna Płacenie za pomocą Apple Pay w sklepie internetowym lub aplikacji Po zakończeniu zakupów – kliknij przycisk Apple Pay lub wybierz Apple Pay jako metodę płatności. Upewnij się, że wszystkie dane (informacje rozliczeniowe, adres wysyłki, kontakt) są poprawne. W razie potrzeby wprowadź te dane, a Apple Pay je zachowa i zostaną użyte podczas kolejnej transakcji. Potwierdź płatność. Gdy zostanie zrealizowana na ekranie pojawi się komunikat "Gotowe" oraz logo. Jak potwierdzić płatność? Wskazówki poniżej: iPhone lub iPad z funkcją Face ID: kliknij dwukrotnie przycisk boczny, a następnie użyj funkcji Face ID lub kodu. iPhone lub iPad bez funkcji Face ID: użyj czytnika Touch ID lub kodu. Zegarek Apple Watch: kliknij dwukrotnie przycisk boczny. Gdzie można płacić Apple Pay? Za pomocą usługi Apple Pay możesz płacić w sklepach internetowych, aplikacjach mobilnych, restauracjach, taksówkach, automatach (np. biletowych) i wielu innych miejscach. Wystarczy, że masz ze sobą telefon iPhone lub zegarek Apple Watch. Szukaj miejsca oznaczonych następującym symbolem: Blue Media obsługuje płatności Apple Pay w sklepach internetowych, serwisach www i aplikacjach mobilnych. Więcej informacji o płatnościach Apple Pay znajdziesz na oficjalnej stronie dostawcy

Jak płacić kartą przez internet?

Płatność kartą jest jedną z metod płatności dostępnych w ramach bramki płatniczej Blue Media, z której korzysta coraz więcej klientów kupujących online. Rosnąca popularność płatności kartą wynika z szybkości i prostoty procesu płatniczego. Jak on przebiega? Wyjaśniamy. Płatność kartą krok po kroku Po skompletowaniu produktów w Twoim koszyku, przejdź do wyboru metody płatności. Wszystkie dostępne opcje wyświetlają się najczęściej po kliknięciu przycisku, np. 'Kup teraz'. Po potwierdzeniu wyboru operatora płatności i zaakceptowaniu regulaminu, przejdziesz do kolejnego etapu, podczas którego należy wybrać konkretną formę płatności, z której chcesz skorzystać: Po wyborze płatności kartą zobaczysz krótki formularz – uzupełnij go danymi karty, której chcesz użyć, żeby opłacić zamówienie: 1. Podaj imię i nazwisko właściciela karty. 2. Wpisz 16-cyfrowy numer karty widoczny na przodzie karty. 3. Uzupełnij datę ważności karty (w formacie miesiąc/rok) – ją również znajdziesz na przodzie karty. 4. Odwróć swoją kartę płatniczą i przepisz 3-cyfrowy numer CVV/CVC, który jest widoczny obok pola na podpis posiadacza karty (na poniższym przykładzie są to trzy ostatnie cyfry w wierszu). 5. Po uzupełnieniu wszystkich pól – kliknij Zapłać i gotowe, Twoja karta płatnicza zostanie obciążona należnością, a sprzedawca przejdzie do realizacji zamówienia po zaksięgowaniu płatności. 1. Podaj imię i nazwisko właściciela karty. 2. Wpisz 16-cyfrowy numer karty widoczny na przodzie karty. 3. Uzupełnij datę ważności karty (w formacie miesiąc/rok) – ją również znajdziesz na przodzie karty. 4. Odwróć swoją kartę płatniczą i przepisz 3-cyfrowy numer CVV/CVC, który jest widoczny obok pola na podpis posiadacza karty (na poniższym przykładzie są to trzy ostatnie cyfry w wierszu). 5. Po uzupełnieniu wszystkich pól – kliknij Zapłać i gotowe, Twoja karta płatnicza zostanie obciążona należnością, a sprzedawca przejdzie do realizacji zamówienia po zaksięgowaniu płatności. Ważne: Jeżeli korzystasz z funkcji podwójnego uwierzytelniania, możesz zostać poproszony o dodatkowe potwierdzenie transakcji kodem 3D-Secure lub akceptację transakcji w aplikacji mobilnej lub zalogowanie się do bankowości internetowej. Cały proces zajmuje zazwyczaj kilkanaście sekund – jest szybki, prosty i bezpieczny. Dane karty nie są nigdzie automatycznie zapisywane (chyba, że sam zechcesz skorzystać z takiej możliwości, żeby kolejne zakupy przebiegły jeszcze szybciej).

Jak korzystać z wygodnych płatności BLIK?

Korzystając z płatności online Blue Media, możesz płacić za swoje zakupy w internecie lub rachunki od dostawców mediów z użyciem wygodnych i bezpiecznych metod. Jedną z najpopularniejszych jest BLIK – błyskawiczna płatność zlecana z użyciem aplikacji mobilnej banku. Jeżeli chcesz zacząć korzystać z BLIK-a podczas zakupów w internecie – zapoznaj się z poniższą instrukcją, która pokaże Ci krok po kroku jak zlecić taką płatność. Gdy skompletujesz swoje zamówienie, przejdź do koszyka i rozpocznij proces płatności wybierając płatności online Blue Media (bramka będzie oznaczona naszym logo). Następnie wybierz opcję płatności BLIK. Zobaczysz wówczas pola do wpisania 6-cyfrowego kodu BLIK (znajdziesz go w aplikacji mobilnej swojego banku – możesz go skopiować). Poniżej przykładowy widok kodu w aplikacji banku ING: Po wklejeniu lub ręcznym wprowadzeniu kodu BLIK, zostaniesz poproszony o potwierdzenie płatności w aplikacji mobilnej banku. To wszystko! Twoja płatność BLIK została poprawnie zrealizowana. Płatności BLIK są wygodne i w pełni bezpieczne – wystarczy mieć przy sobie telefon, a kod BLIK zawsze jest jednorazowy. Cały proces zajmuje zaledwie kilka sekund, a środki niezwłocznie trafiają do odbiorcy. Więcej informacji o płatnościach BLIK obsługiwanych przez Blue Media znajdziesz tutaj

Porozmawiajmy