Korzystając z płatności online Blue Media, możesz płacić za swoje zakupy w internecie lub rachunki od dostawców mediów z użyciem wygodnych i bezpiecznych metod. Jedną z najpopularniejszych jest BLIK – błyskawiczna płatność zlecana z użyciem aplikacji mobilnej banku.
Jeżeli chcesz zacząć korzystać z BLIK-a podczas zakupów w internecie – zapoznaj się z poniższą instrukcją, która pokaże Ci krok po kroku jak zlecić taką płatność.
- Gdy skompletujesz swoje zamówienie, przejdź do koszyka i rozpocznij proces płatności wybierając płatności online Blue Media (bramka będzie oznaczona naszym logo).
- Następnie wybierz opcję płatności BLIK.
-
Zobaczysz wówczas pola do wpisania 6-cyfrowego kodu BLIK (znajdziesz go w aplikacji mobilnej swojego banku – możesz go skopiować). Poniżej przykładowy widok kodu w aplikacji banku ING:
- Po wklejeniu lub ręcznym wprowadzeniu kodu BLIK, zostaniesz poproszony o potwierdzenie płatności w aplikacji mobilnej banku.
- To wszystko! Twoja płatność BLIK została poprawnie zrealizowana.
Płatności BLIK są wygodne i w pełni bezpieczne – wystarczy mieć przy sobie telefon, a kod BLIK zawsze jest jednorazowy. Cały proces zajmuje zaledwie kilka sekund, a środki niezwłocznie trafiają do odbiorcy. Więcej informacji o płatnościach BLIK obsługiwanych przez Blue Media znajdziesz tutaj