W czym możemy
Ci pomóc ?

Kim jesteśmy?

Blue Media S.A. jest krajową instytucją płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) i posiada zgodę Narodowego Banku Polskiego (NBP) na prowadzenie Systemu Płatności BlueCash.

Mamy certyfikat PCI DSS i działamy zgodnie z normą ISO 27001. Nasze rozwiązania spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF, UKE, PUODO i Rzecznika Finansowego.

Jak otrzymać fakturę za doładowanie telefonu?

02/04/2020
Udostępnij:

Ułatwiamy i przyspieszamy - również sposób, w jaki możesz otrzymać fakturę za doładowanie telefonu w Plus, Play, Orange, T-Mobile i każdej innej sieci telefonicznej dostępnej w Polsce, które zrobisz z użyciem naszego systemu.

Co musisz zrobić, żeby otrzymać fakturę?

Skorzystaj z formularza i wypełnij wszystkie pola, podając dane niezbędne do wystawienia faktury, czyli numer doładowanego telefonu, datę doładowania, imię, nazwisko oraz adres, jeżeli chcesz otrzymać fakturę na osobę fizyczną. Jeśli chcesz, żeby faktura była wystawiona na firmę - dodaj również NIP. Nie zapomnij o podaniu adresu e-mail, na który mamy wysłać fakturę. Dokument trafi do Twojej skrzynki pocztowej maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od przesłania przez Ciebie formularza.

Uprzedzając pytanie - możemy wystawić fakturę za doładowanie, które zostało przez Ciebie wykonane maksymalnie 3 miesiące wcześniej.

Jeżeli zastanawiasz się, czy na fakturze będzie widoczny numer doładowanego telefonu, odpowiedź brzmi: nie. Na dokumencie będzie umieszczony jedynie identyfikator transakcji, czyli unikatowy numer przypisany do każdego doładowania realizowanego z użyciem naszego systemu.

Jeżeli jeszcze nie korzystałeś z naszego systemu do doładowań - spróbuj. Przekonasz się, że to najwygodniejsza metoda: dostępna 24h na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

Sprawdź gdzie możesz wykonać doładowanie:
W banku | W serwisach internetowych

Zobacz także

Jak otrzymać fakturę za prowizję pobieraną podczas płatności online?