Trudności z doładowaniem

Chciałeś doładować swój telefon na kartę przez internet, ale napotkałeś jakieś trudności? Skorzystaj z opracowanej przez nas bazy wiedzy, a z pewnością znajdziesz w niej odpowiedź na swoje pytanie. Podpowiadamy co zrobić, jeśli kwota doładowania nie pojawiła się na Twojej karcie, jak postępować, gdy podczas doładowywania wprowadziło się błędne dane oraz po jakim czasie kwota doładowania będzie już dostępna na zasilonym numerze. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem.

Po jakim czasie mój telefon będzie doładowany?

Doładowania są najczęściej realizowane w ciągu zaledwie kilku minut. Dokładny czas zależy od wybranego przez Ciebie sposobu doładowania oraz od operatora. Jeżeli minęło kilka godzin od zlecenia doładowania, a środki nie pojawiły się jeszcze na Twojej karcie, sprawdź regulamin swojego operatora, w którym powinny znajdować się wszystkie niezbędne informacje o czasie i warunkach realizacji doładowań. Upewnij się również, że podczas doładowywania telefonu nie wystąpił żaden z opisanych błędów. var id = "potwierdzenie_doladowania"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Popełniłem błąd podczas doładowywania konta. Czy mogę uzyskać zwrot środków?

Przekierowania oraz zwroty środków z doładowania są możliwe, jeżeli nie zostaną one w żadnym stopniu wykorzystane, a numer nie znajduje się w ofercie półabonamentowej, czyli MIX. Dodatkowo, każdy operator ma nieco inne zasady postępowania w takich sytuacjach. Sprawdź w poniższej tabeli, jaką politykę ma Twój operator (więcej informacji o błędach w doładowaniu online znajdziesz również tutaj .desktop {display: block; } .mobile {display: none; } @media screen and (max-width: 468px) { .table.table-sm { } .table.table-sm th { font-size: 11px; } .desktop {display: none; } .mobile {display: block; } } Wycofanie /zwrot środków* Przekierowanie Przekiero- wanie na inny numer w tej samej sieci* Brak możliwości zwrotu oraz przekiero- wania doładowania Orange Plus Virgin Mobile Play wRodzinie T-Mobile Heyah Lycamobile Nju Mobile Plush A2Mobile * ** Nju Mobile Plush A2Mobile * ** * A2Mobile umożliwia przekierowanie środków wyłącznie na drugi numer należący do tego samego abonenta. ** Zwrot środków pozostałych na koncie numeru jest możliwy tylko wtedy, gdy numer abonenta przestanie być aktywny w sieci A2Mobile, tj. zostanie przeniesiony do innego operatora lub całkowicie wyłączony. var id = "zgloszenie_urzadzenie"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Nie otrzymałem doładowania. Co zrobić?

Brak doładowania telefonu może być spowodowany: Błędnie wybranym operatorem (wówczas otrzymasz zwrot środków na swój rachunek bankowy w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych - zazwyczaj zwrot następuje szybciej); Błędnie podanym numerem telefonu (wówczas sprawdź czy operator umożliwia wycofanie błędnego doładowania); Błędnie podaną kwotą doładowania (wówczas otrzymasz zwrot środków na swój rachunek bankowy); Tym, że środki nie zostały pobrane z rachunku bankowego (np. z powodu problemów technicznych po stronie banku). Jeżeli żaden w powyższych błędów nie dotyczy wykonanego przez Ciebie doładowania i w dalszym ciągu nie wiesz co się dzieje z Twoimi środkami - skorzystaj z poniższego formularza. var id = "potwierdzenie_doladowania"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Porozmawiajmy