Popełniłem błąd podczas doładowywania konta. Czy mogę uzyskać zwrot środków?
Przekierowania oraz zwroty środków z doładowania są możliwe, jeżeli nie zostaną one w żadnym stopniu wykorzystane, a numer nie znajduje się w ofercie półabonamentowej, czyli MIX.
Dodatkowo, każdy operator ma nieco inne zasady postępowania w takich sytuacjach. Sprawdź w poniższej tabeli, jaką politykę ma Twój operator (więcej informacji o błędach w doładowaniu online znajdziesz również tutaj
.desktop {display: block; }
.mobile {display: none; }
@media screen and (max-width: 468px) {
.table.table-sm {
}
.table.table-sm th {
font-size: 11px;
}
.desktop {display: none; }
.mobile {display: block; }
}
Wycofanie /zwrot środków*
Przekierowanie Przekiero- wanie na inny numer w tej samej sieci*
Brak możliwości zwrotu oraz przekiero- wania doładowania
Orange
Plus
Virgin Mobile
Play
wRodzinie
T-Mobile
Heyah
Lycamobile
Nju Mobile
Plush
A2Mobile
*
**
Nju Mobile
Plush
A2Mobile
*
**
* A2Mobile umożliwia przekierowanie środków wyłącznie na drugi numer należący do tego samego abonenta.
** Zwrot środków pozostałych na koncie numeru jest możliwy tylko wtedy, gdy numer abonenta przestanie być aktywny w sieci A2Mobile, tj. zostanie przeniesiony do innego operatora lub całkowicie wyłączony.
var id = "zgloszenie_urzadzenie";
var formularz = $("#lms_form");
$( document ).ready(function() {
generateForm();
preventDefaultSend();
validateForm();
});