Nie otrzymałem doładowania. Co zrobić?
Jeżeli środki nie pojawiły się na Twojej karcie, sprawdź, czy w procesie nie nastąpił któryś z opisanych niżej błędów.
Sprawdź, czy wybrany operator jest poprawny
tak - przejdź do kolejnych błędów
nie - poprawne przeprowadzenie transakcji było niemożliwe, otrzymasz zwrot środków na swój rachunek bankowy w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych (zazwyczaj jest to 24 h)
Wskazówka: W większości przypadków nazwa operatora powinna być widoczna w tytule przelewu.
Sprawdź, czy podany numer telefonu jest poprawny
tak - przejdź do kolejnych błędów
nie - sprawdź czy operator umożliwia wycofanie błędnego doładowania
Sprawdź, czy kwota doładowania jest poprawna
tak - przejdź do kolejnych błędów
nie - poprawne przeprowadzenie transakcji było niemożliwe, otrzymasz zwrot środków na swój rachunek bankowy
Wskazówka: Kliknij w nazwę swojego operatora, żeby sprawdzić akceptowane kwoty doładowań:
Orange
Plus
T-Mobile
Play
Heyah
Virgin Mobile
Nju Mobile
Lycamobile
mRodzinie
Sprawdź, czy numer jest aktywny
tak - przejdź do kolejnych błędów
nie - poprawne przeprowadzenie transakcji było niemożliwe, otrzymasz zwrot środków na swój rachunek bankowy
Sprawdź, czy doładowanie na pewno zostało zlecone z poziomu zakładki "Doładowania" w bankowości internetowej lub za pośrednictwem serwisu do doładowań
tak - przejdź do kolejnych błędów
nie - poprawne przeprowadzenie transakcji było niemożliwe, otrzymasz zwrot środków na swój rachunek bankowy
Wskazówka: Sprawdź listę banków i operatorów, które umożliwiają błyskawiczne doładowanie telefonu z poziomu bankowości internetowej, z wykorzystaniem mechanizmy Blue Media S.A.
Sprawdź, czy środki zostały pobrane z rachunku bankowego
tak - skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza, a postaramy się pomóc
nie - transakcja nie została poprawnie wykonana, ponów doładowanie
Wskazówka: W przypadku BNP Paribas nie można doładować jednego numeru telefonu tą samą kwotą dwukrotnie w ciągu dnia. Jeżeli jesteś klientem tego banku, być może z tego powodu doładowanie nie zostało zrealizowane.
W przypadku opisanego wyżej dwukrotnego doładowania - kwota drugiego doładowania zostanie zwrócona na konto bankowe w ciągu kilku dni roboczych.
Jeżeli żaden w powyższych błędów nie dotyczy wykonanego przez Ciebie doładowania i w dalszym ciągu nie wiesz co się dzieje z Twoimi środkami - skorzystaj z poniższego formularza.
var id = "potwierdzenie_doladowania";
var formularz = $("#lms_form");
$( document ).ready(function() {
generateForm();
preventDefaultSend();
validateForm();
});