W czym możemy
Ci pomóc ?

Kim jesteśmy?

Blue Media S.A. jest krajową instytucją płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) i posiada zgodę Narodowego Banku Polskiego (NBP) na prowadzenie Systemu Płatności BlueCash.

Mamy certyfikat PCI DSS i działamy zgodnie z normą ISO 27001. Nasze rozwiązania spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF, UKE, PUODO i Rzecznika Finansowego.

Trudności z doładowaniem

Chciałeś doładować swój telefon na kartę przez internet, ale napotkałeś jakieś trudności? Skorzystaj z opracowanej przez nas bazy wiedzy, a z pewnością znajdziesz w niej odpowiedź na swoje pytanie. Podpowiadamy co zrobić, jeśli kwota doładowania nie pojawiła się na Twojej karcie, jak postępować, gdy podczas doładowywania wprowadziło się błędne dane oraz po jakim czasie kwota doładowania będzie już dostępna na zasilonym numerze. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem.

Po jakim czasie mój telefon będzie doładowany?

Doładowania są najczęściej realizowane w ciągu zaledwie kilku minut. Dokładny czas zależy od wybranego przez Ciebie sposobu doładowania oraz od operatora. Jeżeli minęło kilka godzin od zlecenia doładowania, a środki nie pojawiły się jeszcze na Twojej karcie, sprawdź regulamin swojego operatora, w którym powinny znajdować się wszystkie niezbędne informacje o czasie i warunkach realizacji doładowań. Upewnij się również, że podczas doładowywania telefonu nie wystąpił żaden z opisanych błędów. var id = "potwierdzenie_doladowania"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Nie otrzymałem doładowania. Co zrobić?

Jeżeli środki nie pojawiły się na Twojej karcie, sprawdź, czy w procesie nie nastąpił któryś z opisanych niżej błędów. Sprawdź, czy wybrany operator jest poprawny tak - przejdź do kolejnych błędów nie - poprawne przeprowadzenie transakcji było niemożliwe, otrzymasz zwrot środków na swój rachunek bankowy w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych (zazwyczaj jest to 24 h) Wskazówka: W większości przypadków nazwa operatora powinna być widoczna w tytule przelewu. Sprawdź, czy podany numer telefonu jest poprawny tak - przejdź do kolejnych błędów nie - sprawdź czy operator umożliwia wycofanie błędnego doładowania Sprawdź, czy kwota doładowania jest poprawna tak - przejdź do kolejnych błędów nie - poprawne przeprowadzenie transakcji było niemożliwe, otrzymasz zwrot środków na swój rachunek bankowy Wskazówka: Kliknij w nazwę swojego operatora, żeby sprawdzić akceptowane kwoty doładowań: Orange Plus T-Mobile Play Heyah Virgin Mobile Nju Mobile Lycamobile mRodzinie Sprawdź, czy numer jest aktywny tak - przejdź do kolejnych błędów nie - poprawne przeprowadzenie transakcji było niemożliwe, otrzymasz zwrot środków na swój rachunek bankowy Sprawdź, czy doładowanie zostało zlecone z poziomu zakładki "Doładowania" w bankowości internetowej tak - przejdź do kolejnych błędów nie - poprawne przeprowadzenie transakcji było niemożliwe, otrzymasz zwrot środków na swój rachunek bankowy Wskazówka: Sprawdź listę banków, które umożliwiają błyskawiczne doładowanie telefonu z poziomu bankowości internetowej, z wykorzystaniem mechanizmy Blue Media S.A. Sprawdź, czy środki zostały pobrane z rachunku bankowego tak - przejdź do kolejnych błędów nie - transakcja nie została poprawnie wykonana, ponów doładowanie Wskazówka: W przypadku BNP Paribas nie można doładować jednego numeru telefonu tą samą kwotą dwukrotnie w ciągu dnia. Jeżeli jesteś klientem tego banku, być może z tego powodu doładowanie nie zostało zrealizowane. W przypadku opisanego wyżej dwukrotnego doładowania - kwota drugiego doładowania zostanie zwrócona na konto bankowe w ciągu kilku dni roboczych.

Popełniłem błąd podczas doładowywania konta. Czy mogę uzyskać zwrot środków?

Przekierowania oraz zwroty środków z doładowania są możliwe, jeżeli nie zostaną one w żadnym stopniu wykorzystane, a numer nie znajduje się w ofercie półabonamentowej, czyli MIX. Dodatkowo, każdy operator ma nieco inne zasady postępowania w takich sytuacjach. Sprawdź w poniższej tabeli, jaką politykę ma Twój operator. .desktop {display: block; } .mobile {display: none; } @media screen and (max-width: 468px) { .table.table-sm { } .table.table-sm th { font-size: 11px; } .desktop {display: none; } .mobile {display: block; } } Wycofanie /zwrot środków* Przekierowanie Przekiero- wanie na inny numer w tej samej sieci* Brak możliwości zwrotu oraz przekiero- wania doładowania Orange Plus Virgin Mobile Play wRodzinie T-Mobile Heyah Lycamobile