Skorzystaj z opracowanej przez nas bazy wiedzy, w której znalazły się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z rozstrzyganiem spornych sytuacji pomiędzy kupujących a sklepem internetowym. Wyjaśniamy między innymi, co możesz zrobić jeżeli zapłaciłeś za towar, a sprzedawca twierdzi, że nie odnotował wpłaty lub czas oczekiwania na realizację zamówienia się przedłuża. Jeżeli poniższe informacje okażą się dla Ciebie niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Jesteśmy tu, żeby Ci pomóc.
Jak wygląda potwierdzenie zapłaty wysyłane przez Blue Media?
Środki zostały pobrane z mojego konta, a sklep twierdzi, że nie otrzymał wpłaty. Co teraz?
Otrzymałem e-mail z informacją o zarejestrowaniu transakcji. Czy to potwierdzenie, że została zrealizowana?
Jakie dane mogę podać sprzedawcy, żeby potwierdzić, że dokonałem płatności za pośrednictwem Blue Media S.A.?
Dokonałem opłaty, ale sklep twierdzi, że nie otrzymał środków. Co teraz?
Za jakie zamówienie dokonałem zapłaty?
Nie otrzymałem opłaconego towaru. Czy Blue Media zwróci mi wpłacone pieniądze?
Dokonałem płatności, ale chcę się wycofać z zakupu. Co mogę zrobić?
Czy muszę wysłać sprzedawcy otrzymane potwierdzenie transakcji?