W czym możemy
Ci pomóc ?

Kim jesteśmy?

Blue Media S.A. jest krajową instytucją płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) i posiada zgodę Narodowego Banku Polskiego (NBP) na prowadzenie Systemu Płatności BlueCash.

Mamy certyfikat PCI DSS i działamy zgodnie z normą ISO 27001. Nasze rozwiązania spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF, UKE, PUODO i Rzecznika Finansowego.

Tauron

Tauron jest największym dystrybutorem energii elektrycznej w Polsce. Rocznie dostarcza energię do ponad 5,5 milionów klientów końcowych. Jeżeli Ty również korzystasz z usług firmy Tauron i szukasz informacji dotyczących usługi szybkich płatności za rachunki - jesteś w dobrym miejscu. Poniżej znajdziesz opracowane przez nas odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, w tym: jak sprawdzić, czy płatność za rachunek dotarła oraz ile kosztuje usługa szybkich płatności. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem.

Środki zostały pobrane z konta, a Tauron nie odnotował płatności. Dlaczego?

Być może dane w eBOK nie zostały jeszcze zaktualizowane. Czasami zajmuje to od 24 do 48 godzin. Jeżeli otrzymałeś e-mail z potwierdzeniem realizacji transakcji - wszystko jest w porządku. Jeśli po upływie 48 h w eBOK nadal nie będzie odnotowanej płatności - skontaktuj się z Tauronem. Jeżeli zleciłeś płatność, ale nie otrzymałeś od nas e-maila z potwierdzeniem - skontaktuj się z naszym Centrum Pomocy za pośrednictwem formularza kontaktowego. Pamiętaj, żeby uzupełnić numer identyfikacyjny transakcji, który znajdziesz w historii transakcji widocznej po zalogowaniu do bankowości internetowej var id = "potwierdzenie_platnosci"; var formularz = $("#lms_form"); $( document ).ready(function() { generateForm(); preventDefaultSend(); validateForm(); });

Ile zapłacę za zlecenie płatności?

W przypadku firmy Tauron, prowizja za zlecenie płatności online za pośrednictwem Blue Media S.A. wynosi 1,50 PLN.

Jak sprawdzić, czy moja płatność dla firmy Tauron została zrealizowana?

W każdej chwili możesz sprawdzić status płatności logując się do eBOK. Jeżeli wpłata nie jest widoczna w systemie, ale otrzymałeś od Blue Media S.A. wiadomość e-mail potwierdzającą realizację płatności - nie ma powodu do zmartwień. Czasami dane w eBOK są aktualizowane raz na 24 h lub 48 h. Jeżeli po upływie dwóch dni status widoczny w eBOK się nie zmieni - skontaktuj się z Tauronem, żeby wyjaśnić sprawę. Wskazówka: Jeżeli nie widzisz w otrzymanych wiadomości od Blue Media S.A. - sprawdź również folder SPAM.

Co oznaczają przesyłane do mnie maile dotyczące rozpoczęcia transakcji oraz zarejestrowania wpłaty?

Co zrobić, żeby dostać fakturę za prowizję za wykonanie płatności online

Dlaczego mojego banku nie ma na liście?

Jaki jest czas realizacji transakcji, jeżeli zlecę płatność online?

Jaki jest okres oczekiwania na zwrot środków, które zostały błędnie przekazane do Blue Media SA?

Czy zwrot błędnie przekazanych środków związany jest z jakąś opłatą?

Czy moje błędnie przekazane środki mogą być przekazane na rachunek przeze mnie wybrany?

Zwróciłem pieniądze na złe konto. Jak mogę je odzyskać?