W czym możemy
Ci pomóc ?

Kim jesteśmy?

Blue Media S.A. jest krajową instytucją płatniczą nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego (KNF) i posiada zgodę Narodowego Banku Polskiego (NBP) na prowadzenie Systemu Płatności BlueCash.

Mamy certyfikat PCI DSS i działamy zgodnie z normą ISO 27001. Nasze rozwiązania spełniają wymogi branżowych regulatorów: NBP, KNF, UKE, PUODO i Rzecznika Finansowego.

Heyah

Heyah to polska sieć telefonii komórkowej, której operatorem jest T-Mobile. Jeżeli jesteś klientem Heyah i masz telefon na kartę - w poniższej bazie wiedzy znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące usługi doładowania telefonu przez internet. Opracowaliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania, takie jak: możliwe kwoty doładowań, czas oczekiwania na doładowanie oraz sposoby na uzyskanie faktury za zasilenie konta przez internet. Jeżeli poniższe informacje okażą się niewystarczające - skontaktuj się z naszym zespołem.

Na jaką kwotę mogę doładować telefon w Heyah?

Heyah na kartę oferuje cztery taryfy, a wraz z nimi elastyczne kwoty doładowań. W zależności od tego, jaką kwotę wybierzesz i z jakiej formuły korzystasz, zmieni się ważność połączeń wychodzących i przychodzących. Szczegóły znajdziesz w poniższych tabelach. Doładowanie Nowa Heyah i taryfa Pakietowa Kwota doładowania Okres ważności połączeń wychodzących Okres ważności połączeń przychodzących 5-19 PLN o 5 dni dodatkowo 31 dni 20-49 PLN o 1 miesiąc dodatkowo 31 dni 50-99 PLN o 3 miesiąc dodatkowo 31 dni 100-149 PLN o 4 miesiąc dodatkowo 31 dni 150 PLN i więcej o 6 miesiąc dodatkowo 31 dni Doładowanie Heyah Taryfa Dniówka Kwota doładowania Okres ważności połączeń wychodzących Okres ważności połączeń przychodzących 5-9 PLN o 5 dni dodatkowo 31 dni 10-19 PLN o 10 dni dodatkowo 31 dni 20-49 PLN o 31 dni dodatkowo 31 dni 50-500 PLN o 100 dni dodatkowo 31 dni

Gdzie można doładować telefon za pośrednictwem Blue Media S.A.?

Które strony do doładowań są obsługiwane przez Blue Media S.A.?

Jak otrzymać fakturę za doładowanie?

Jak zaktualizować dane do faktury?

Co zrobić, żeby nie otrzymywać już dłużej faktur za doładowania?

Czy mogę otrzymać fakturę za doładowanie wystawioną na osobę fizyczną?

Jak zmienić błędne dane na fakturze?

Czy można otrzymać fakturę za doładowanie wystawioną na firmę zagraniczną?

Nie otrzymałem doładowania. Co zrobić?

Popełniłem błąd podczas doładowywania konta. Czy mogę uzyskać zwrot środków?

Po jakim czasie mój telefon będzie doładowany?