Czy mogę otrzymać fakturę za prowizję pobraną przy doładowaniu licznika, wystawioną na osobę fizyczną?

12/07/2021
Udostępnij:

Tak, możesz otrzymać taką fakturę.. Wystarczy, że wypełnisz ten formularz – w polu "Typ kontrahenta" wybierz "Osoba fizyczna". Dokument trafi na wskazaną przez Ciebie skrzynkę pocztową maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych.

Jeżeli chcesz otrzymać fakturę za prowizję, która została pobrana już jakiś czas temu – musisz wiedzieć kilka rzeczy:

  • możemy wystawić fakturę za prowizję, które została pobrana maksymalnie 3 miesiące przed zgłoszeniem chęci otrzymania faktury;

  • do 10-tego dnia każdego miesiąca nasz system automatycznie generuje wszystkie faktury z poprzedniego miesiąca i z 10 dni bieżącego miesiąca (z wyłączeniem tych już wygenerowanych) – w związku z czym:
    • jeśli zarejestrowałeś konto 10-tego dnia danego miesiąca, to automatycznie otrzymasz od nas faktury za poprzedni miesiąc i te 10 dni;
    • jeżeli zarejestrowałeś konto 11-tego dnia miesiąca (lub później), to automatycznie otrzymasz faktury tylko za bieżący miesiąc;

  • żeby otrzymać fakturę za prowizję pobraną wcześniej – użyj poniższego formularza i skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta, który przygotuje dla Ciebie fakturę.

 

Zobacz także

Jak zaktualizować dane do faktury za doładowanie licznika przedpłatowego?

Jak otrzymać fakturę za doładowanie licznika?

Co zrobić, żeby nie otrzymywać faktur za prowizję?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy