Czy moje błędnie przekazane środki mogą być przekazane na rachunek przeze mnie wybrany?

26/03/2020
Udostępnij:

W większości przypadków zwracamy błędnie przekazane środki na rachunek bankowy, z którego został zlecony przelew. Jeżeli transakcja została zlecona z zagranicznego konta, wówczas prosimy o wskazanie polskiego rachunku bankowego, na który możemy dokonać zwrotu.

Jeśli natomiast przelew został zlecony w banku lub na poczcie, wówczas zwrot jest realizowany na konto danej placówki. Skontatuj się z nią, żeby ustalić szczegóły odbioru zwrotu.

Zobacz także

Czy zwrot błędnie przekazanych środków związany jest z jakąś opłatą?

Jaki jest okres oczekiwania na zwrot środków, które zostały błędnie przekazane do Blue Media S.A.?

Pożyczka została spłacona na niewłaściwy numer rachunku – jak mogę otrzymać zwrot środków

Zobacz więcej

POROZMAWIAMY?