Niezrealizowana płatność za rachunek może mieć różne przyczyny. Najczęściej są one następujące:
- brak wystarczających środków na Twojej karcie lub rachunku bankowym,
- błędnie podane dane z karty np. numer karty czy kod CVV,
- przekroczony limit kwoty lub liczby transakcji na Twojej karcie lub rachunku bankowym,
- bank odmówił zaakceptowania płatności,
- karta jest zablokowana,
- użycie niepoprawnych danych do logowania do banku,
- przekroczenie czasu na wpisanie kodu BLIK (kod BLIK wygasł),
- wprowadzenie błędnego kodu BLIK.
Jeżeli nie wystąpiła żadna z opisanych sytuacji, spróbuj ponownie zlecić płatność. Możesz to zrobić klikając w link, który znajduje się w wiadomości e-mail informującej o rozpoczęciu transakcji lub bezpośrednio na fakturze/w eBOK-u dostawcy.
Jeśli próba się nie powiedzie – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza.