Dlaczego moja płatność za rachunek nie została zrealizowana?

25/02/2021
Udostępnij:

Niezrealizowana płatność za rachunek może mieć różne przyczyny. Najczęściej są one następujące:

  • brak wystarczających środków na Twojej karcie lub rachunku bankowym,
  • błędnie podane dane z karty np. numer karty czy kod CVV,
  • przekroczony limit kwoty lub liczby transakcji na Twojej karcie lub rachunku bankowym,
  • bank odmówił zaakceptowania płatności,
  • karta jest zablokowana,
  • użycie niepoprawnych danych do logowania do banku,
  • przekroczenie czasu na wpisanie kodu BLIK (kod BLIK wygasł),
  • wprowadzenie błędnego kodu BLIK.

Jeżeli nie wystąpiła żadna z opisanych sytuacji, spróbuj ponownie zlecić płatność. Możesz to zrobić klikając w link, który znajduje się w wiadomości e-mail informującej o rozpoczęciu transakcji lub bezpośrednio na fakturze/w eBOK-u dostawcy.

Jeśli próba się nie powiedzie – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza.

Zobacz także

Jaki jest czas realizacji transakcji, jeżeli zlecę płatność online?

Dlaczego mojego banku nie ma na liście?

Co zrobić, żeby dostać fakturę za prowizję za wykonanie płatności online

Zobacz więcej

Porozmawiajmy