Jaki jest okres oczekiwania na zwrot środków, które zostały błędnie przekazane do Blue Media S.A.?

25/01/2021
Udostępnij:

Środki są zwracane zazwyczaj w ciągu 3-4 dni roboczych. Jeżeli po tym czasie nie odnotujesz zwrotu, napisz do nas za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego, a sprawdzimy z czego wynika opóźnienie.

Za błędne wpłaty uznaje się wszystkie transakcje wykonane z pominięciem systemu firmy Blue Media, która jest dostawcą rozwiązań umożliwiających realizację błyskawicznych płatności internetowych.

Błędną wpłatą nie będzie zatem wykonanie doładowania na błędy numer telefonu. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat doładowania błędnego numeru telefonu przejdź do zakładki związanej z doładowaniami.

Zobacz także

Czy moje błędnie przekazane środki mogą być przekazane na rachunek przeze mnie wybrany?

Czy zwrot błędnie przekazanych środków związany jest z jakąś opłatą?

Pożyczka została spłacona na niewłaściwy numer rachunku – jak mogę otrzymać zwrot środków

Zobacz więcej

POROZMAWIAMY?