Kliknąłem "zapłać" na stronie sklepu, ale nie chcę płacić za zamówienie za pośrednictwem Blue Media S.A. Co mogę zrobić?

11/01/2021
Udostępnij:

W każdej chwili, do momentu autoryzacji płatności, możesz przerwać proces i nie finalizować transakcji. Jeżeli nie potwierdzisz płatności, transakcja się przeterminuje i zostanie anulowana - żadne środki nie zostaną pobrane z Twojego konta. Jeżeli nie chcesz kontynuować transakcji - nie musisz nam tego zgłaszać. Zlecenie samo się anuluje.

Transakcja posiada swój systemowy czas ważności - jest to zazwyczaj 6 dni. Po upłynięciu tego czasu transakcja automatycznie uzyskuje status przeterminowanej (wiadomości mailowe nie są wysyłane w tej sprawie).

Zobacz także

Podczas dokonywania płatności wybrałem zły bank. Czy i jak mogę go zmienić?

Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?

Czy i jak mogę wycofać transakcję?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy