Kliknąłem "zapłać" na stronie sklepu, ale nie chcę płacić za zamówienie za pośrednictwem Blue Media S.A. Co mogę zrobić?

11/01/2021
Udostępnij:

W każdej chwili, do momentu autoryzacji płatności, możesz przerwać proces i nie finalizować transakcji. Jeżeli nie potwierdzisz płatności, transakcja się przeterminuje i zostanie anulowana - żadne środki nie zostaną pobrane z Twojego konta. Jeżeli nie chcesz kontynuować transakcji - nie musisz nam tego zgłaszać. Zlecenie samo się anuluje.

Transakcja posiada swój systemowy czas ważności - jest to zazwyczaj 6 dni. Po upłynięciu tego czasu transakcja automatycznie uzyskuje status przeterminowanej (wiadomości mailowe nie są wysyłane w tej sprawie).

Zobacz także

Zostałem przekierowany na stronę banku, ale nie mogę się zalogować. Co teraz?

Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?

Czy i jak mogę wycofać transakcję?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy