Czy i jak mogę wycofać transakcję?

15/11/2021
Udostępnij:

Niestety nie można automatycznie wycofać transakcji. Jeżeli chcesz zrezygnować z zamówienia – od razu skontaktuj się ze sklepem lub innym usługodawcą.

Nie wiesz jak?
Wejdź na stronę internetową firmy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Jeżeli np. zwróciłeś środki na zły numer konta i zastanawiasz się, jak je odzyskać – tutaj znajdziesz odpowiedź.

Zobacz także

Podczas dokonywania płatności wybrałem zły bank. Czy i jak mogę go zmienić?

Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?

Jakie dane widnieją na potwierdzeniu wpłaty?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy