Czy i jak mogę wycofać transakcję?

27/03/2020
Udostępnij:

Niestety nie ma możliwości automatycznego wycofania transakcji. Jeżeli z jakichś przyczyn chcesz zrezygnować z zamówienia - niezwłocznie skontaktuj się z podmiotem, z którego usług skorzystałeś.

Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem lub innym usługodawcą?
Wejdź na stronę internetową podmiotu, z usług którego skorzystałeś, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Zobacz także

Zostałem przekierowany na stronę banku, ale nie mogę się zalogować. Co teraz?

Podczas dokonywania płatności wybrałem zły bank. Czy i jak mogę go zmienić?

Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy