Zostałem przekierowany na stronę banku, ale nie mogę się zalogować. Co teraz?

15/06/2022
Udostępnij:

Upewnij się, że wpisujesz poprawny login i hasło. Jeżeli dane się zgadzają, sprawdź, czy Twój bank nie ma chwilowej awarii.

System do szybkich płatności nie obsługuje kont firmowych, więc jeśli próbujesz zalogować się właśnie do takiego konta, niestety będzie to niemożliwe. System przekieruje Cię do systemu logowania dla klientów indywidualnych. Pamiętaj również, że Blue Media nie ma wpływu na brak możliwości zalogowania się do banku. Jeżeli masz pewność, że wpisujesz poprawne dane, ale cały czas nie możesz się zalogować - skontakuj się ze swoim bankiem.

Zobacz także

Podczas dokonywania płatności wybrałem zły bank. Czy i jak mogę go zmienić?

Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?

Czy i jak mogę wycofać transakcję?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy