Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?

23/04/2020
Udostępnij:

Jest kilka wyjść z tej sytuacji. Zacznij od sprawdzenia, czy możesz zrealizować płatność:

  • na innym urządzeniu mobilnym lub stacjonarnym,
  • korzystając z innej przeglądarki,
  • po wyczyszczeniu pamięci podręcznej,
  • po odświeżeniu strony.

Jeżeli żaden z kroków nie przyniesie efektu, zrób zrzut ekranu z widocznym adresem URL i prześlij go do nas za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego. Pamiętaj, żeby w danych kontaktowych podać adres mailowy przypisany do transakcji, czyli ten którego użyłeś podczas dokonywania zakupów.


Zobacz także

Podczas dokonywania płatności wybrałem zły bank. Czy i jak mogę go zmienić?

Jakie dane widnieją na potwierdzeniu wpłaty?

Czy i jak mogę wycofać transakcję?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy