Chciałem dokonać opłaty, ale po kliknięciu przycisku "zapłać" nic się nie dzieje. Co teraz?

23/04/2020
Udostępnij:

Jest kilka wyjść z tej sytuacji. Zacznij od sprawdzenia, czy możesz zrealizować płatność:

  • na innym urządzeniu mobilnym lub stacjonarnym,
  • korzystając z innej przeglądarki,
  • po wyczyszczeniu pamięci podręcznej,
  • po odświeżeniu strony.

Jeżeli żaden z kroków nie przyniesie efektu, zrób zrzut ekranu z widocznym adresem URL i prześlij go do nas za pośrednictwem poniższego formularza kontaktowego. Pamiętaj, żeby w danych kontaktowych podać adres mailowy przypisany do transakcji, czyli ten którego użyłeś podczas dokonywania zakupów.


Zobacz także

Zostałem przekierowany na stronę banku, ale nie mogę się zalogować. Co teraz?

Podczas dokonywania płatności wybrałem zły bank. Czy i jak mogę go zmienić?

Czy i jak mogę wycofać transakcję?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy