Gdzie znajdę dane do przelewu zagranicznego?

15/11/2021
Udostępnij:

System Blue Media nie obsługuje przelewów zagranicznych - dlatego nie udostępniamy kodów BIC/SWIFT czy też numeru IBAN. Żeby móc wykonać taką płatność - skontaktuj się ze sklepem internetowym, który dostarczy Ci niezbędne dane do przelewu.

Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Możesz również dokonać płatności kartą. Jeśli nie masz pewności, jak to zrobić – skorzystaj z tej instrukcji , gdzie wytłumaczyliśmy cały proces krok po kroku.

Zobacz także

Dlaczego moja płatność za zakupy nie została zrealizowana?

Czy i jak mogę sprawdzić, czy zamówienie zostało przeze mnie opłacone?

Jak wygląda potwierdzenie wpłaty za pośrednictwem Blue Media S.A.?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy