Czy i jak mogę sprawdzić, czy zamówienie zostało przeze mnie opłacone?

11/01/2021
Udostępnij:

Zaloguj się do swojej bankowości internetowej i sprawdź, czy środki zostały pobrane z konta. Jeżeli tak, zajrzyj do skrzynki mailowej i sprawdź, czy wiadomość od Blue Media S.A. potwierdzająca realizację transakcji do danego sklepu do Ciebie dotarła - mogła trafić do SPAMu lub innego folderu, więc sprawdź je dokładnie.

Jeżli środki nie zostały pobrane z Twojego konta oznacza to, że transakcja nie zostanie zrealizowana.

Potwierdzenie mailowe jest dowodem na poprawne dokonanie zapłaty za zamówienie. Jeżeli odbiorca w dalszym ciągu twierdzi, iż nie otrzymał zapłaty, może skontaktować się bezpośrednio z nami i wyjaśnić sytuację.

Zobacz także

Dlaczego moja płatność za zakupy nie została zrealizowana?

Gdzie znajdę dane do przelewu zagranicznego?

Jak wygląda potwierdzenie wpłaty za pośrednictwem Blue Media S.A.?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy