Brak płatności za zakupy może mieć różne przyczyny. Najczęściej są to:
- brak wystarczających środków na Twojej karcie lub rachunku bankowym,
- błędnie podane dane z karty np. numer karty czy kod CVV,
- przekroczony limit kwoty lub liczby transakcji na Twojej karcie lub rachunku bankowym,
- bank odmówił zaakceptowania płatności,
- karta jest zablokowana,
- użycie niepoprawnych danych do logowania do banku,
- przekroczenie czasu na wpisanie kodu BLIK (kod BLIK wygasł),
- wprowadzenie błędnego kodu BLIK.
Jeżeli nie wystąpiła żadna z opisanych sytuacji, spróbuj ponownie zlecić płatność. Możesz to zrobić np. klikając w link, który czasami znajduje się w wiadomości e-mail informującej o rozpoczęciu transakcji. Jeżeli nie znajdziesz linka w mailu – spróbuj poszukać go bezpośrednio na swoim koncie klienta w sklepie internetowym. Jeśli zrobiłeś zakupy jako niezalogowany użytkownik – dokonaj nowego zakupu lub skontaktuj się ze sklepem.
Jeśli żadna z prób płatności nie przyniesie pozytywnego skutku – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza.