Dlaczego moja płatność za zakupy nie została zrealizowana?

12/07/2021
Udostępnij:

Brak płatności za zakupy może mieć różne przyczyny. Najczęściej są to:

  • brak wystarczających środków na Twojej karcie lub rachunku bankowym,
  • błędnie podane dane z karty np. numer karty czy kod CVV,
  • przekroczony limit kwoty lub liczby transakcji na Twojej karcie lub rachunku bankowym,
  • bank odmówił zaakceptowania płatności,
  • karta jest zablokowana,
  • użycie niepoprawnych danych do logowania do banku,
  • przekroczenie czasu na wpisanie kodu BLIK (kod BLIK wygasł),
  • wprowadzenie błędnego kodu BLIK.

Jeżeli nie wystąpiła żadna z opisanych sytuacji, spróbuj ponownie zlecić płatność. Możesz to zrobić np. klikając w link, który czasami znajduje się w wiadomości e-mail informującej o rozpoczęciu transakcji. Jeżeli nie znajdziesz linka w mailu – spróbuj poszukać go bezpośrednio na swoim koncie klienta w sklepie internetowym. Jeśli zrobiłeś zakupy jako niezalogowany użytkownik – dokonaj nowego zakupu lub skontaktuj się ze sklepem.

Jeśli żadna z prób płatności nie przyniesie pozytywnego skutku – skontaktuj się z nami za pośrednictwem poniższego formularza.

Zobacz także

Czy i jak mogę sprawdzić, czy zamówienie zostało przeze mnie opłacone?

Gdzie znajdę dane do przelewu zagranicznego?

Jak wygląda potwierdzenie wpłaty za pośrednictwem Blue Media S.A.?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy