Za jakie zamówienie dokonałem zapłaty?

11/01/2021
Udostępnij:

Niestety Blue Media S.A., jako operator płatności, nie dysponuje tak szczegółowymi informacjami. Zaloguj się do swojej bankowości internetowej, sprawdź szczegóły transakcji, takie jak: numer transakcji czy tytył przelewu i skontaktuj się ze sprzedawcą, który będzie w stanie powiedzieć Ci co zamówiłeś.

Sprawdź również swoją skrzynkę pocztową. Może znajdziesz w niej potwierdzenie złożonego zamówienia, które rozwieje Twoje wątpliwości.

Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Zobacz także

Jak wygląda potwierdzenie zapłaty wysyłane przez Blue Media?

Środki zostały pobrane z mojego konta, a sklep twierdzi, że nie otrzymał wpłaty. Co teraz?

Nie otrzymałem opłaconego towaru. Czy Blue Media zwróci mi wpłacone pieniądze?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy