Środki zostały pobrane z mojego konta, a sklep twierdzi, że nie otrzymał wpłaty. Co teraz?

16/11/2021
Udostępnij:

Zajrzyj do skrzynki mailowej i sprawdź, czy otrzymałeś od nas maila z potwierdzeniem transakcji. Jeżeli je masz - prześlij je do sklepu internetowego, w którym złożyłeś zamówienie. To dokument, który powinien być dla sklepu wystarczającym dowodem na dokonanie przez Ciebie płatności.

Może się zdarzyć, że nie otrzymasz potwierdzenia transakcji, a ona zostanie zrealizowana. Wówczas możesz pobrać ze swojej bankowości internetowej potwierdzenie zrealizowanej płatności i przesłać je do sklepu.

Nie wiesz jak skontaktować się ze sklepem?
Wejdź na stronę internetową sklepu, w którym zrobiłeś zakupy, kliknij zakładkę "Kontakt" i skorzystaj z formularza kontaktowego lub poszukaj w regulaminie sklepu danych kontaktowych, takich jak adres e-mail lub telefon.

Potwierdzenie mailowe jest dowodem na poprawne dokonanie zapłaty za zamówienie. Jeżeli odbiorca w dalszym ciągu twierdzi, iż nie otrzymał zapłaty, może skontaktować się bezpośrednio z nami i wyjaśnić sytuację.

Zobacz także

Jak wygląda potwierdzenie zapłaty wysyłane przez Blue Media?

Jakie dane mogę podać sprzedawcy, żeby potwierdzić, że dokonałem płatności za pośrednictwem Blue Media S.A.?

Nie otrzymałem opłaconego towaru. Czy Blue Media zwróci mi wpłacone pieniądze?

Zobacz więcej

Porozmawiajmy